تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۰۴۶۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قیمت ویلا پالم جمیرا دبی برای 200 میلیون درهمی تعیین شده است

یک ویلای تاپ واحد 12 خوابه ، همه با یک سینما و کلوپ شبانه در زیرزمین مجهز است

دبی: آیا می خواهید نگاهی اجمالی به یک خانه 200  میلیون بیندازید؟ فقط به تیپ ویلا در در جزیره نخل جمیرا بروید.

این برچسب قیمتی است که صاحب آن برای واحد 12 خوابه ای که همراه سینمای و یک کلوپ شبانه درست در زیرزمین قرار داده است. جزئیات دیگری مانند استخر روباز "زرق و برق دار" و منظره دریا و برج ... را می بینید و یکی ممکن است با درخواست قیمت صاحب که 200 میلیون درهم است موافقت کند.

این دقیقاً همان چیزی است که جیسون هیز، مدیرعامل لوکشری پراپرتی دات کام ، می خواهد این موضوع را دریابید. وی گفت که این نمایانگر "گرانترین دارایی در سبد ما است".

"اگر یک چیز وجود دارد که محدودیتهای کرونایی به ما آموخته باشد ، این است که خانه ها و تجربیات زندگی روزانه ما در خانه چقدر اهمیت دارند. از نظر تجربه زندگی، چه چیزی بهتر از زندگی در ساحل؟ قیمت های کف دست واقعاً به حدی رسیده اند که خریدار باهوش می گوید، "بله! اکنون زمان آن خانه ساحلی است. "

با توجه به اطلاعات بازار، این ویلای خاص می تواند در حال حاضر گران ترین خانه "برای فروش" در دبی باشد. چند روز پیش، یک ویلای دیگر نخل با برچسب قیمت 120 میلیون درهم در حال جلب توجه کانون بود.

بسیاری از بازارهای به هم تنیده

بسیاری از لایه هایی که بازار املاک دبی را تشکیل می دهند با سرعت های مختلف حرکت می کنند. همانطور که در گذشته اتفاق افتاده است، منابع صنعت انتظار دارند که سطح بالای بازار تثبیت شود و سپس شروع به انتخاب فعالیت سرمایه گذار کنند.

یک توسعه دهنده گفت: "این اتفاقی است که پس از بحران 2009 افتاد ، و دوباره در عجله 2013-14." "همیشه دبی علاقه ای به انتخاب املاک لوکس دارد. تنها کاری که انجام می شود چند معامله است و بعد احساسات کاملاً تغییر می کند. "

بسیاری از فروشها استرس زا نیستند ... تاکنون

توسعه دهندگان و نمایندگان املاک اتفاق نظر دارند که بازار املاک دبی عجله ای از مالکان املاک مشاهده نکرده است که واحدهای خود را برای فروش استرس زا آماده کرده اند. در هفته های اخیر ارزش دارایی در همه جوامع پیشرو کاهش یافته است ، اما هیچ نشانی از واحدهای دارای قیمت های درخواستی بسیار پایین تر از حد متوسط ​​نیست.

همه چیز در مورد قیمت مناسب است

قیمت مناسب را بخواهید ... و احتمال دارد ملک به فروش برسد. معاملات پالم اواخر نشان دهنده این واقعیت است.

هیز گفت: "هنگامی که وام های ثروتمندان را حفظ کردیم ، ویلا ها در آنجا دارای قیمت های خوبی هستند که در واقع محبوبیت زیادی پیدا می کنند." وی گفت: "در هفته های اخیر ، ما سطح بی سابقه ای از علاقه به موجودی خانه های باغ در بازار را در حداقل زمان مشاهده کردیم.

وی گفت: "می توان تصور کرد که به دلیل پایین بودن سطح موجودی کالا ، ثبات قیمت وجود دارد. املاک بزرگتر - و تا حدودی گران تر - ویلاها همچنان دنبال می شوند و در واقع تعامل دارند.

وی گفت: "قیمت ها در ماه های اخیر کاهش یافته است. ما در هفته های اخیر سه ویلا مرغوب و با ارزش را به بازار آورده ایم و اگر تعداد سؤالات و بازدیدهای انجام شده نشانگر باشد ، می توان انتظار داشت که در سه ماهه سوم و چهارم شاهد برخی معاملات سطح بالا در پالم باشیم. "

خانه های فوق العاده لوکس در دبی هیلز و منطقه 1 نیز توجه چشم انداز خریداران را به خود جلب می کنند. این منابع می گویند با توجه به شرایط فعلی بازار ، مذاکره با توسعه دهندگان / فروشندگان ممکن است طولانی تر شود و همچنین ممکن است برخی از تغییرات قیمت وجود داشته باشد. یک نماینده املاک گفت: "اما معاملات هنوز هم باید ادامه یابد - در انتهای بالای بازار املاک دبی ، اختلال ایجاد شده  توسط کوید 19 اکنون حداقل بوده است."

صاحب ویلای وان هندرد موافقت خواهد کرد. او واحد پالم را در لیست سه طبقه و 14،000 فوت مربع برای 120 میلیون درهم در نطر کرده است. همانطور که با پیشنهاد 200 میلیون درهمی ، این یک "ویلای سطح بالا" نیز در این باند است. فضای داخل مطمئناً مسئله ای نیست ... اتاق خواب اصلی آن به 1300 فوت مربع گسترش می یابد و. لوکس هابیتات به عنوان نماینده املاک عمل می کند.

صاحب ویلا معامله کاملاً شیرینی را به بازار عرضه کرده است - هر خریدار آینده این ویلا می تواند یک هارلی اولترا سرایدار ، یک فراری و یک رولز رویس را نگه دارد.

صاحب آینده همچنین می تواند به معامله ممکن برای برداشت وسایل نقلیه با قیمت مناسب… و یک خانه به همراه آن توجه کند. همه چیز مربوط به زاویه دید او باشد.

یا خریدار می تواند از دیدگاه هایز استفاده کند - "زندگی کوتاه است - [بگذارید فقط] خانه ساحلی بخرید.

این گزارش به تنظیم شرکت دوبیرا Dobira رسیده است.

:
:
:
آخرین اخبار