تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۲۰۴۶۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای طرح توانمندسازی اقشار در معرض آسیب در ماهشهر
 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر، گفت: یکی از اهداف این تفاهم‌نامه توانمندسازی اقشار در معرض آسیب است که آموزش مهارت برای این افراد، کاملا به صورت رایگان خواهد بود.

عبدالنبی سواعدی  اظهار کرد: به منظور تهیه زیرساخت‌ها و امکانات آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان ماهشهر، تفاهم‌نامه‌ای با منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر منعقد شد. بر اساس این تفاهم‌نامه در چند طرح به صورت مشترک با منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر کار خواهیم کرد و این سرمایه‌گذاری مشترک خواهد بود.

وی با اشاره به طرح‌های مشترک این اداره‌کل با منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر در قالب این تفاهم‌نامه، افزود: از اهداف این تفاهم‌نامه، تکمیل پروژه آموزشی در ماهشهر، تجهیز کارگاه‌های اتومکانیک در مرکز برادران ماهشهر، تجهیز مرکز خواهران بندرامام خمینی و اجرای طرح توانمندسازی اقشار در معرض آسیب است.

وی تصریح کرد: طرح توانمندسازی اقشار در معرض آسیب یک طرح مهارتی ویژه افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند بهزیستی، کمیته امداد خمینی و... است. آموزش مهارت برای این افراد رایگان است و این افراد توسط شورای اجتماعی فرمانداری شهرستان ماهشهر معرفی می‌شوند.  

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان ادامه داد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت افزایی افراد در قالب طرح توانمندسازی اقشار در معرض آسیب، تماما به صورت رایگان است که بخشی از هزینه‌های اجرای این طرح را از منابع سازمانی اداره و بخشی دیگر را از منابع منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر تامین خواهیم کرد.

سواعدی در پایان گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرایی کردن این طرح‌ها، ۱۳ میلیارد تومان است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار