تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۲۰۴۶۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی دزفول از سرگرفته شد
 مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری دزفول گفت: فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی دزفول با مصوبه ستاد مبارزه با کرونا از امروز دوشنبه از سر گرفته شد.

بهزاد شاهرخی‌فر گفت: ناوگان اتوبوسرانی فعالیت خود را در خطوط خدمات رسانی از سر گرفته ولی این فعالیت باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.
وی افزود: رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و درمانی ویژه حمل و نقل عمومی، تهیه و تحویل ماسک و دستکش برای همه رانندگان، جدا سازی کابین راننده از قسمت مسافران با کاور پلاستیکی، انجام تست تب سنجی از تمامی رانندگان قبل از شروع فعالیت روزانه، ضدعفونی کردن همه ناوگان قبل و بعد از هر بار جابجایی مسافران از جمله مواردی هستند که باید برای جلوگیری از شیوع کرونا رعایت شوند.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری دزفول مشخص کردن جایگاه نشستن مسافران با نصب پوستر به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس را از دیگر اصول بهداشتی دانست و گفت: باید بلیط کاغذی حذف و از کارت بلیت الکترونیکی استفاده شود.

با شیوع بیماری کووید ۱۹ و افزایش آمار بیماران بستری در بیمارستان بزرگ دزفول در چند ماه گذشته، به دستور ستاد مبارزه با کرونا فعالیت ناوگان حمل ونقل عمومی دزفول تعطیل شد.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجموع بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور تا عصر روز گذشته(یکشنبه) به ۳۲۶ هزار و ۷۱۲ نفر رسیده است.

استان خوزستان تا چندی پیش در وضعیت قرمز کرونا قرار داشت که اخیرا به وضعیت سفید بازگشته است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار