تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۲۰۴۶۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۳۷ هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی آبادان تولید شد
  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان با بیان اینکه ۱۰ کارگاه تولید ماسک توسط نیروهای جهادی در این شهرستان فعالیت دارند گفت: ۳۷ هزار ماسک توسط این گروه‌های تولید و توزیع شده است.

  سرهنگ پاسدار شاپور احمدی یکشنبه در نشست تجلیل از خبرنگاران شهرستان آبادان در فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج آبادان بیان کرد:همزمان با فراگیری ویروس کرونا بسیجیان آبادان در چهارمرحله رزمایش زیستی و  بیولوژیک گروه‌های جهادی را برگزار و به طور متوسط در هر ۲۴ ساعت ۵۰ هزار مترمربع را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

وی افزود:۴۵ گروه جهادی آموزش دیده متشکل از ۲۵۰ نیروی داوطلب بسیجی نیز در محله‌های مختلف آبادان اقدام به ضدعفونی و یا در غسل اموات کرونایی و کمک به کادر درمان همکاری  نزدیک داشتند.

سرهنگ احمدی به توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا در آبادان اشاره کرد و گفت:با تشکیل قرارگاه امام حسن محتبی(ع) با همکاری پایگاه بسیج و مساجد و خیرین، افراد آسیب دیده از کرونا در مناطق و محله‌های آبادان شناسایی شدند.

وی افزود: در حال تهیه نرم‌افزار برای ثبت مشخصات افراد نیازمند و خیرین برای ادامه کمک معیشتی با استفاده از ظرفیت موجود در شهرستان آبادان در طول سال هستیم.  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان به ساخت و تحویل ۱۰ واحد مسکونی برای محرومان و نیازمندان در شهرستان آبادان اشاره کرد و ادامه داد:در هفته دفاع مقدس کار بازسازی، ترمیم و نوسازی ۶۵ واحد مسکونی محرومان به پایان می‌رسد و به آنها تحویل خواهد شد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و شهید صارمی خبرنگار ایرنا در افغانستان و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران باید در برابر تحریف واقعیت‌ها و فساد و ناکارآمدی برخی از مدیران مطالبه‌گری داشته باشند.

سرهنگ احمدی به تشکیل بسیج رسانه در شهرستان آبادان و استفاده از این ظرفیت برای برطرف کردن مشکلات معیشتی خبرنگاران اشاره کرد و افزود: بسیج رسانه حمایت از اصحاب رسانه در شهرستان را در دستور کار  خود قرار داده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار