تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۲۰۴۶۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۵۰۰ بسته ارزاق میان نیازمندان خرمشهری توزیع شد
سرپرست گروه جهادگران نور خرمشهر گفت: نظر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش مؤمنانه، یک هزار و ۵۰۰ بسته ارزاق در چند مرحله به دست نیازمندان خرمشهری توزیع شده است.

علیرضا مهلی اظهار کرد: گروه جوان جهادگران نور خرمشهر از پنج ماه گذشته و هم‌زمان با پدید آمدن ویروس کرونا کار خدمت‌رسانی و جهادی خود را در سطح این شهرستان آغاز کرد.

وی عنوان کرد: بر همین اساس تیم جوان اعم از مرد و زن این گروه جهادی بر خود تکلیف دانستند که در هر زمینه از جمله گندزدایی تا تولید دستکش و ماسک و توزیع مواد بهداشتی ورود کنند که در این راه با تمام وجود حضور پیدا کردیم.

سرپرست گروه جهادگران نور خرمشهر با اشاره به اینکه با این جهاد و تلاش‌ها نشان دهیم هنوز جوانان مانند هشت سال دفاع مقدس همیشه در خط مقدم جبهه هستند، گفت: ۸۰ نفر از بانوان و ۴۰ نفر از مردان این گروه جهادی در چهار ماه اخیر ۱۵۰ هزار ماسک تولید کرده و به مردم خرمشهر در شهر و روستاها توزیع کردند.

مهلی افزود: همچنین ۵۰ هزار بسته بهداشتی از جمله ۶۰ میل الکل، ۶۰ میل ژل و دستکش تولید و میان شهروندان توزیع شده است.

سرپرست گروه جهادگران نور از بسته‌بندی و توزیع ۵۰ هزار بطری مایع دستشویی برای بهداشت فردی و مقابله با این ویروس در سطح شهرستان خرمشهر خبر داد و افزود: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با رزمایش مؤمنانه و مواسات و همدلی این گروه جهادی با همت خیران توانست یک هزار و ۵۰۰ بسته ارزاق در چند مرحله به دست نیازمندان این شهرستان رساند.

مهلی با بیان اینکه ۵۰ هزار بسته دستکش هم در کنار مواد ضدعفونی‌کننده در سطح شهر و روستاها توزیع شده است، گفت: قشر نیازمند، روستاها، مردم سطح شهر، مشاغل سخت و ادارات پر تردد، کسبه و دست‌فروشان و مدارس از حوزه‌های فعالیت این گروه جهادی بودند.

سرپرست گروه جهادگران نور گفت: این گروه جهادی پیش از این هم در زلزله کرمانشاه و سیل استان خوزستان، اربعین حسینی و آئین‌ها و بحران‌های مختلف فعالیت داشتند و تمرکز اصلی خود را برای خدمت به قشر نیازمند قرار داده است.

سرپرست گروه جهادگران نور افزود: این روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیر را مدیون مردان بزرگ عرصه جهاد و خدمت همچون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس هستیم.

مهلی عنوان کرد: تا پایان بحران کرونا در کنار مردم شهرستان خرمشهر خواهیم ماند و از تمام پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار