تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۲۰۴۶۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نگاهی به دیدار نمایندگان خوزستان در هفته بیست‌وهشتم لیگ‌برتر فوتبال
سه نماینده فوتبال خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر در هفته بیست و هشتم مسابقات به مصاف حریفان نه چندان سرسخت خود می‌روند تا بتوانند روند صعودی خود در لیگ نوزدهم را ادامه دهند.

هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی برگزار می‌شود که تیم های فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان در خانه و تیم نفت آبادان بیرون از خانه برابر رقبای خود به میدان می‌روند تا با کسب نتایج ایده‌‍ آل جایگاه مناسب‌تری در جدول رده‌بندی برای خود رقم بزنند.

تیم فولاد خوزستان در هشت بازی متوالی خود در خانه توانسته هشت برد کسب کند و در صورتی که شاگردان نکونام این روند را طی کنند همچنان شانس بسیاری برای صعود به جام باشگاه های آسیا خواهند داشت.

با توجه به نتایج تیم های بالا جدولی در هفته بیست و هفتم رقابت ها، حالا فولاد شانس رسیدن به کسب سهمیه آسیایی را دارد، شاگردان نکونام اگر سهمیه می‌خواهند باید تلاش کنند تا با کسب امتیازات از بازی های باقی مانده در جمع سه تیم بالانشین جدول قرار گیرند.

تیم نفت آبادان در بازی هفته گذشته خود مقابل شهرخودرو تیم منسجم تری نسبت به بازی های گذشته نشان داد اما بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند و این موضوع باعث شد تا ۲ امتیاز این دیدار را از دست دهند.

صنعت نفت شانس کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده و این موضوع باعث کاهش انگیزه بازیکنان نفت برای حضور در بازی های باقیمانده خواهد شد.

تیم نفت مسجدسلیمان دیگر نماینده استان در لیگ برتر در هفته بیست و هفتم رقابت ها مقابل ذوب آهن صف آرایی کرد که با ارائه یک بازی درخشان و نفس گیر موفق به کسب یک امتیاز شد. نفتی ها با انبوهی از مشکلات رو به رو هستند اما تا اینجای رقابت ها عملکرد خوبی داشته و نتایج بسیار خوبی کسب کرده اند.

فولاد - سایپا

تیم فولاد در این فصل نشان داده که راه غلبه بر تیم‌ها را به خوبی بلد بوده و به دنبال کسب سهمیه آسیایی است تا از این طریق دل هوادارانش را شاد کند.  نکونام در مصاف با رقبای خود در این فصل از مسابقات، ثابت کرد با فرصت دادن به نیروهای جوان می تواند موانع بزرگ را از سر راه بردارد.

فولادی‌ها در این هفته به مصاف تیم سایپا می‌روند که در انتهای جدول قرار دارد. تیم فولاد برای اینکه از کورس رقابت با دیگر حریفان عقب نماند نیاز به کسب سه امتیاز این دیدار خانگی دارد. آنها باید از سه بازی باقیمانده خود نهایت امتیاز را کسب کنند تا شرایط خود در جدول رده‌بندی را بهبود بخشند.

از آنجا که سایپا خطر سقوط به لیگ یک را احساس می کند بی شک آنها تیم دست و پا بسته ای نبوده و کادر فنی فولاد باید هوشیار عمل کند تا نهمین برد متوالی سرخپوشان اهوازی در خانه رقم بخورد. فولادی ها اگرچه روز کاغذ کار آسانی مقابل سایپا دارند اما اگر لحظه ای غفلت کنند بی شک کسب سهمیه آسیایی را از دست می دهند.

تیم فولاد در نیم‌فصل دوم رقابت ها روند فوق‌العاده ای داشته و تغییرات و خریدهای این تیم باعث شد تا آنها به یکی از خطرناکترین تیم‌های ایران تبدیل شوند، شرایط جسمانی بازیکنان این تیم یکی از نقاط قوت تیم فولاد نسبت به سایر تیم ها است.

نفت مسجدسلیمان - گل گهر

تیم نفت مسجدسلیمان در این هفته از رقابت‌ها به مصاف تیم گل گهر می‌رود که هفته گذشته در مصاف با تیم فولاد به یک‌امتیاز ارزشمند دست یافت، از آنجا که گل گهر برای بقا در لیگ می جنگد بی شک انگیزه نماینده سیرجان را برای برد دوچندان می کند. تیم گل گهر در این فصل عملکرد بسیار ضعیفی داشته و اکنون با ۲۶ امتیاز در مکان سی
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار