تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۲۰۴۶۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دکوراسیون داخلی در تبریز با جدیدترین متدهای 2020

دکوراسیون داخلی در اصل به ایجاد هارمونی و هماهنگی بین اشیا و فضای مورد نظر، به همراه کاربرد صحیح نور، رنگ‌ها در کنار توجه به کاربری فضا گفته می‌شود. با توجه به این تعریف هدف اصلی اجرای دکوراسیون داخلی در تبریز استفاده بهینه از فضای مورد نظر به همراه خلق زیبایی است. بعید نیست اگر این کار را به منزله یک هنر بدانیم. این کار با شناخت رنگ‌ها، استفاده صحیح از ترکیب رنگ‌ها، همچنین شناخت و استفاده صحیح از وسایل دکوراتیو مثل مبلمان، پرده، انتخاب متریال و رنگ هماهنگ برای کفپوش و دیوارپوش، بهره‌گیری صحیح از نور متناسب با فضای مربوطه امکان پذیر است.

دکوراسیون داخلی در تبریز با جدیدترین متدهای 2020

عناصر مهم  و تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی تبریز

برای اجرای صحیح و ایده‌آل برای این هدف باید مختصری از دانش مهندسی سازه، معماری و هنر را با هم در هم آمیخت و از آن‌ها بهره گرفت. البته در کنار این عوامل بهتر است برای کسب بهترین نتیجه و دستیابی به حداکثر کارایی، فاکتورهایی مانند نوع کاربری فضای مورد نظر برای اهداف تجاری، اداری، آموزشی یا محل زندگی، شرایط آب و هوایی منطقه، انتخاب سبک طراحی مورد علاقه ساکنان آن و هماهنگی با فرهنگ و سلیقه سکنه را مورد توجه قرار دهیم.

مبلمان از دیگر عناصر مهم دکوراتیو در مبحث دکوراسیون داخلی تبریز به حساب می‌آید. انتخاب مبلمان نیز به نوع کاربری فضا، سلیقه و بودجه مشتری و سبک انتخاب شده برای دکوراسیون داخلی بستگی دارد. انوع مبلمان موجود در بازار شامل مبلمان کلاسیک، راحتی، ال فرم، سلطنتی، استیل، مدرن، حصیری، چرمی، چوبی، شزلون، چستر و … هستند.

مبلمان کلاسیک ظاهری باشکوه و اشرافی دارد. اغلب از چوب افرا، گردو و راش تهیه می‌شود. در قسمت پایه مبل و تاج آن از رویه‌های طلایی و نقرهای برای جلوه بیشتر استفاده می‌شود. از مهمترین مدل کلاسیک مبلمان به انواع کلاسیک مصری، کلاسیک لهستانی و فرانسوی می‌توان اشاره کرد.

مبلمان راحتی برای رفع خستگی و حس آرامش با تنوع و رنگ‌بندی و اشکال متفاوتی در بازار موجود است. مبلمان ال فرم بیشتر برای فضاهای کوچک و محدود کاربرد دارند. ضمن جاگیری کم، فضای مناسبی را برای استراحت فراهم می‌کنند.

مبلمان سلطنتی برای فضاهای بزرگ‌تر مناسب‌ هستند و همانطور که از اسمشان پیداست، به فضا جلوه‌ای لاکچری و باشکوه می‌دهند. مبلمان استیل ضمن اینکه جز اجزای دکوراتیو لوکس به حساب می‌آیند، دارای ظرافت و زیبایی منحصر به فردی می باشند.

آخرین و مهمترین قسمت در مبحث دکوراسیون داخلی چیدمان و قرار دادن صحیح همه این اجزا از نظر انتخاب ابعاد، رنگ‌ها و ترکیب صحیح آن‌ها و انتخاب دیگر اجزای دکوراتیو مثل گلدان‌ها کوسن‌ها و … است.

این قسمت نمایش نتیجه نهایی همه انتخاب‌هایی است که برای این هدف انجام شده است. تمام این مباحث البته با انتخاب نوع سبک‌های موجود برای دکوراسیون داخلی تبریز اعم از سبک‌های کلاسیک، مدرن، سبک‌های ایران باستان، یونان باستان، شرق دور، ساحلی و … کامل می‌شود.

با بهره‌مندی از دکوراسیون داخلی می‌توان ضمن رضایت‌مندی و آرامش بیشتر، از صرف اوقات شبانه روز در فضاهای سربسته ساختمان با هر نوع کاربری، لذت برد.

دکوراسیون داخلی در تبریز با جدیدترین متدهای 2020

یک پیشنهاد ویژه!

میخوام مجموعه ای رو بهتون معرفی کنم که با کادر تخصصی خود و بیش از 100 نمونه کار کشوری تونسته بهترین دکوراسوین داخلی در شهر تبریز و کشور اجرا کنه و رضایت بیش از 98 درصد مشتریان خودش رو جلب کنه که این مجموعه هلدینگ شریفی است .وارد سایتش بشین که ادرس sharifi.co  هست سپس به قسمت پروژه ها رفته و نمونه پروژه های کار شده روببینین، مطمنم به دردتون می خوره.

 در پایان

نکات مهمی که در طراحی دکوراسیون داخلی در شهر تبریز باید در نظر گرفت این است که خانه را همان طوری طراحی کنیم که در آن آرامش مان حفظ شود. به طور مثال اگر در یک سبک طراحی به نورپردازی خاصی احتیاج است که برای شخص ما و یا فردی از اعضای خانواده مان مناسب نیست روی آن پافشاری نکنیم که مثلا طراحی به هم نخورد. یا مثلا گاهی برخی افراد در یک طراحی خاص افراط می کنند و کاربری منزل و یا هر جای دیگری تقریبا دچار تغییر می شود.

نکته دیگر این که حتما بسنجید به چه چیزی علاقه دارید و تنها به دلیل مد و این که در حال حاضر چه چیزی عمومیت دارد سبک خاصی را انتخاب نکنید. فراموش نکنید این ما هستیم که در آن خانه زندگی می کنیم و احساسی که داریم از همه چیز مهم تر است.

دکوراسیون داخلی در تبریز با جدیدترین متدهای 2020

اطلاعات تماس + مشاوره رایگان

جهت کسب اطلاعات بیشتر با هلدینگ شریفی می توانید با شماره 09143028985 از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی و همچنین شماره دفتر ( 34772616 (041) ) تماس حاصل فرمایید. در ضمن میتوانید از مشاوره رایگان در زمینه  خدمات این مجموعه با کارشناسان خبره استفاده نمایید.

:
:
:
آخرین اخبار