تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۲۰۴۶۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۵ میلیارد تومان اعتبار به راه‌اندازی فرودگاه بهبهان تخصیص یافت
  نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در نشست با اهالی رسانه، با اشاره به راه اندازی ۳ مرکز اورژانس و اخذ سهمیه ۸۴۴ واحد مسکن ملی گفت: برای راه اندازی فرودگاه بهبهان ۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد.

 نشست خبری نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی با اهالی رسانه به مناسبت روز خبرنگار در تالار مارون بهبهان برگزار شد.

معیشت مردم در اولویت مجلس یازدهم است

محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس یازدهم در این نشست اظهار داشت: اولویت مجلس یازدهم توجه به معیشت مردم بویژه اقشار کم درآمد است. بر همین اساس کمیسیون اقتصادی مجلس در حال تدوین بسته تحول اقتصادی با محوریت اصلاح ساختار بودجه، نوسازی نظام مالیاتی، بهبود معیشت اقشار کم درآمد، رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال، توسعه تجارت خارجی و صادرات غیر نفتی است.

3 مرکز اروژانس بین جاده‌ای در شهرستان بهبهان راه اندازی می‌شود

وی در خصوص عملکرد کوتاه مدت خود از زمان شروع به کار مجلس یازدهم افزود: در خصوص بیمارستان ولی‌عصر (عج) بهبهان که یک مطالبه جدی است با وزیر بهداشت جلسه مهمی برگزار شد. طبق قول وزیر محترم تا پایان نیمه اول سال فاز B و C به بهره برداری می‌شود.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری با بیان این که پروژه  اورژانس هوایی در حال حاضر مشکل مالی ندارد و اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان بر تکمیل فازهای ابتدایی تخصیص یافته است بیان کرد:اورژانس هوایی بهبهان در آینده نزدیک افتتاح می‌شود. همچنین پیگیری‌های برای راه اندازی سه اورژانس 115 در سه راهی آغاجاری، منصوریه و لنگیر صورت گرفته است.

مرکزمراقبت‌های ویژه آغاجری افتتاح می‌شود

وی گفت: با همراهی معاون وزیر بهداشت بازدیدی از شهر آغاجاری داشتیم که خوشبختانه مقرر شد مرکز ccu بیمارستان با 5 تخت، اتاق عمل و اتاق نوزاد راه اندازی و تجهیز شود.

مرکز تخصصی قلب بیمارستان بهبهان  راه اندازی می‌شود

نماینده مردم بهبهان با اشاره به این که  برای تبدیل دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه، افزایش تعداد دانشکده‌هاست که در این خصوص نیز پیگیری‌های خوبی داشته‌ایم، عنوان کرد: در خصوص مرکز تخصصی قلب در بهبهان هم به لطف خدا، مجوز انژیوگرافی اخذ شده و بزودی خیر محترم و بزرگوار کار ساخت و تجهیز مرکز را شروع می‌کند.

تخصیص 5 میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی فرودگاه بهبهان

وی ادامه داد: در خصوص موضوع فرودگاه پیگیری‌های خوبی صورت گرفته است و اعتبار 5 میلیارد تومانی برای شروع به کار فرودگاه تخصیص یافته است.

مظلومی در خصوص مشکلات کشاورزان بنه باشت تصریح کرد: موافقت اصولی وزیر محترم نیرو جهت اختصاص آب از سد کوثر به این کشاورزان اخذ شده است و در خصوص مشکل برق با مدیر عامل انتقال برق استان به توافق رسیده‌ایم.

محمدطلا مظلومی در باره آب شرب روستاها اظهار داشت: این موضوع به شدت پیگیری می شود. ما روستایی داریم که بین 5 پالایشگاه است ولی آب شرب ندارد و این پذیرفتنی نیست. مسئولان شهری نیز اهتمام خوبی درباره تقویت زیرساخت های آب رسانی به روستاها دارند.

844 واحد مسکن ملی برای بهبهان اختصاص یافت

مظلومی به موضوع مسکن اشاره کرد و گفت: گرانی مسکن یک مشکل کشوری است و مجلس نیز به طور جدی به این مسئله ورود کرده است. خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته سهمیه 844 واحد مسکن ملی برای بهبهان از وزارت راه و شهرسازی اخذ شد.

مانع از اخراج نیروهای پالایشگاه می‌شویم

عضو کمیسیون انرژی مجلس در خصوص استخدامی پالایشگاه بیدبلند بهبهان عنوان کرد: باید منصفانه به موضوع نگاه کنیم پالایشگاه در برهه ای از زمان نیازمند نیرو برای تکمیل کار بوده ولی در حال حاضر این مجموعه عظیم در شرف بهره برداری است و به این حجم از نیرو نیاز ندارد. پیشنهاداتی به مجموعه مدیریتی هلدینگ و پالایشگاه داده ایم تا نیروهای مازاد پالایشگاه در بخش های دیگری بکارگیری شوند و بدین صورت از اخراج آنها جلوگیری شود.

مظلومی بیان کرد: در خصوص خط انتقال لوله هم پیگیری‌های خوبی صورت گرفت. مدیرعامل هلدینگ در منطقه حضور و تصمیمات خوبی در این خصوص اتخاذ شد.

وی افزود: پالایشگاه در بعد مسئولیت اجتماعی عملکرد قابل قبولی داشته است و امیدواریم این روند با راه اندازی پالایشگاه سرعت بیشتری پیدا کند.

نماینده بهبهان در خصوص دیدار مجمع نمایندگان با معاون پارلمانی رئیس جمهور در خصوص استاندار خوزستان گفت: صحبت ما در این جلسه این بود که وزارت کشور بدون اطلاع نمایندگان خوزستان می‌خواست در استانداری تغییر ایجاد کند. ضمن اینکه ضرورت جابجایی در این مقطع مشخص نبود. مقرر شد معاون محترم نقطه نظرات نمایندگان را به رئیس محترم جمهور منعکس کند.

مظلومی در خصوص تغییر مدیران ادارت بهبهان گفت: تاکنون هیچ پیگیری برای تغییر مدیران شهرستان انجام نداده‌ام. معتقد به ثبات مدیریت هستم و در یکسال اول مطالبه بنده تغییر رویکرد ادارات در خدمت رسانی به مردم، رعایت خطوط نظام و دست پاکی است که آن را ارجح بر تغییر مدیر می‌دانم.

کمک 800 میلیون تومانی به ورزش بهبهان

عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره حمایت از  ورزش بهبهان گفت: اهورا یک تیم نیست یک شهر است. امتیاز اهورا برای شهر بهبهان است لذا بطور جدی پیگیر رفع مشکلات تیم فوتسال اهورا، کشتی و هندبال بهبهان هستم. با پیگیری های صورت گرفته مبلغ 800 میلیون تومان به حساب، تیم اهورا، هندبال و کشتی واریز شد. سالن علی ابن ابی طالب و خوابگاه آن در اختیار اهورا قرار می‌گیرد. 

مظلومی تصریح کرد: در حوزه مسئولیت اجتماعی تاکنون بدون دریافت ریالی از ادارات، 120 هزار پکیج بهداشتی بین مردم توزیع شده است و همین طور مبلغ 500 میلیون تومان به هیئات مذهبی و پایگاه مقاومت تخصیص داده شد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار