تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۲۰۴۵۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه اهواز: مدیریت هفت تپه به نهادهای توانمند واگذار شود
 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با تاکید بر لزوم خلع ید هفت تپه از مدیریت فعلی گفت: هفت تپه یا باید به بخش دولتی بازگردد یا مدیریت آن به نهادهای توانمندی نظیر بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام یا سپاه سپرده شود.

 حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد روز شنبه در جمع کارگران هفت تپه مقابل فرمانداری شوش افزود: خوزستان شرکت‌های مشابه هفت تپه و روستاهایی نظیر غیزانیه زیاد دارد که دلیل آن نبود مدیران لایق و توانمند است.

وی با تاکید بر اینکه نیازی به اعزام مدیران از خارج از استان خوزستان نداریم، اظهارداشت: هفت تپه سال‌ها به عنوان قطب تولید نیشکر باعث افتخار استان خوزستان بود ولی برخی افراد این کارخانه را با قیمت بسیار ناچیز به بخش خصوصی واگذار و شرکت و کارگران آن را دچار مشکل کردند.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه کارگران این شرکت برای دریافت حقوق خود هر ماه باید کف خیابان بیایند، گفت: مسوولان باید با نشان دادن صداقت خود اعتماد مردم را بدست آوردند.

وی خطاب به دولتمردان و نمایندگاه مجلس گفت: ما مردم خوزستان ماه‌ها است که با مشکل آب و فاضلاب دست و پنجه نرم می‌کنیم و کارخانه‌های ما بدلیل ناتوانی مدیران به سمت تعطیلی می‌روند.

امام جمعه اهواز با تاکید بر لزوم افزایش نظارت‌ها بر شرکت‌ها و کارخانه‌ها افزود: استان خوزستان منابع زیرزمینی و کشاورزی زیادی دارد و بخش عمده‌ای از انرژی کشور را تامین می‌کند لذا سزاوار نیست مردم آن با مشکل بیکاری مواجه باشند.

کارگران هفت تپه در این تجمع خواستار رسیدگی به مطالبات صنفی خود شدند و اعلام کردند تا رسیدن به مطالبات خود به ویژه خلع ید بخش خصوصی به اعتراض و اعتصاب ادامه خواهند داد. 
شرکت هفت تپه از سال ۹۴ به بخش خصوصی واگذار شد و از آن به بعد شاهد تجمعات مختلف بوده است.

:
:
:
آخرین اخبار