تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۲۰۴۵۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمبود آب، معضل هر ساله ساکنان آبژدان اندیکا در فصل تابستان
اهالی آبژدان که هر ساله در ماه‌های گرم سال با وجود دمای زیاد منطقه با مشکل بی‌آبی دست و پنجه نرم می‌کنند، چشم انتظار اقدام مسؤولان هستند.
کمبود آب، معضل هر ساله ساکنان آبژدان اندیکا در فصل تابستان

  شهرستان اندیکا با وجود دو سد و محرومیت زیرساخت‌ها همواره از مشکل کمبود آب رنج می‌برد، این مشکل با گرمای هوا و فرا رسیدن تابستان به اوج خود می‌رسد و در شهر‌ آبژدان مردم هرساله تابستان سختی را تجربه می‌کنند.

شهروندان اندیکا در مناطق مختلف با قطعی آب و کاهش فشار آب روبه‌رو هستند که آب مخازن این مردم حتی با پمپ هم تامین نمی‌شود، شهروندان که با گلایه از افت فشار آب خواستار مدیریت این مشکل از سوی مسؤولین هستند.

 قطعی آب شرب در روستاهای اندیکا یکی از بزرگترین مشکلات مردم در فصل تابستان است که با توجه به گرمای هوا و مصرف بالای آب در این فصل با مشکلات جدی روبه‌رو می‌شوند.

اهالی آبژدان در شهرستان اندیکا در گرمای بالای ۵۰ درجه و در شرایط بیماری کرونا آب شرب خود را با سختی زیاد تامین می‌کنند.

  مردم منطقه و روستا‌های آبژدان از جمله منطقه ناصرخسرو مشکل جدی کمبود و افت شدید فشار آب در ایام گرم سال مواجه هستند و مسؤولان هر ساله قول حل شدن و رفع این مشکل را می‌دهند و می‌گویند با راه‌اندازی خط جدید لوله آب به شهرستان اندیکا دیگر تابستان سختی نخواهیم داشت اما با گذشت چندین ماه از فصل گرما هنوز این مشکل حل نشده است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار