تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۲۰۴۵۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تولید۱۸۰ ساعت محتوای آموزشی توسط معلمان خوزستان
 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۱۸۰ ساعت محتوای آموزشی در قالب یک هزار و ۳۷۳ فایل تخصصی توسط معلمان خوزستانی تهیه، تدوین و در سایت آپارات بارگذاری شده است.

  کورش مودت بعدازظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان، اظهار کرد: استودیو تخصصی آوای مدرسه با استفاده از ظرفیت دبیران و آموزگاران تخصصی خوزستانی، محتوای فاخر آموزشی را تولید کرده است و تمامی این فایل‌های آموزشی را بر روی بستر کانال اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در سایت آپارات بارگذاری کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ‌بر یک هزار و ۳۷۳ فایل آموزشی بر روی بستر سایت آپارات قرار گرفته است، افزود: کانال اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از زمان آغاز به کار تاکنون بالغ‌بر ۴۳۴ هزار و ۵۴۸ تعداد بازدید متمایز داشته است که این امر نشان از استقبال خوب دانش آموزان از محتوای بارگذاری شده بر روی این سایت است و این فایل‌ها در قالب ۱۸۰ ساعت آموزش تخصصی تهیه، تدوین و بارگذاری شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه به موفقیت‌های اخیر مجموعه تعلیم و تربیت استان اشاره کرد و گفت: دانش آموزان خوزستانی موفق به کسب ۱۵ رتبه برتر کشوری در بیستمین فراخوان ملی پرسش ریاست جمهوری شدند. همچنین ۵۰ دانش آموز خوزستانی موفق به راهیابی به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز شدند.

مودت همچنین با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش خوزستان در حوزه تقویت و افزایش ضریب نفوذ شبکه آموزشی دانش آموزان «شاد» توضیح داد: آموزش و پرورش خوزستان با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و با استفاده از ظرفیت قانونی ماده ۶۹ قانون برنامه ششم توسعه در راستای توسعه مدارس روستایی بالای ۲۰ خانوار و مدارس شهری زیر ۲۰ خانوار، زیرساخت اینترنتی بالغ‌بر ۳ هزار و ۵۰۵ مدرسه شهری و ۳ هزار و ۲۳۳ مدرسه شهری تأمین خواهد شد تا دانش آموزان بتوانند به راحتی از شبکه «شاد» استفاده کنند.

وی در پایان یادآور شد: بالغ‌بر ۵۱ هزار داوطلب کنکور سراسری ۹۹ در ۲۲ حوزه امتحانی مربوط به آموزش و پرورش خوزستان در کنکور شرکت خواهند کرد. آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر کنکور سراسری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به کار خواهد بست.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار