تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۲۰۴۵۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعهد خیران برای ساخت ۳۰۰ کلاس درس جدید در خوزستان
 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: خیران مدرسه امسال برای ساخت بالغ‌بر ۳۰۰ کلاس درس جدید در خوزستان تعهد داده‌اند.

 علی قربانی بعد از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان، اظهار کرد: اجرای طرح «آجر به آجر» با هدف جمع‌آوری کمک‌های خرد مردم به امر مدرسه‌سازی در استان خوزستان آغاز شده است و در این راستا از ظرفیت صدا و سیما، رسانه‌ها، شهرداری‌ها و بانک‌های استان نیز استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه خیران مدرسه امسال برای ساخت بالغ‌بر ۳۰۰ کلاس درس جدید در خوزستان تعهد داده‌اند، افزود: بنیاد برکت با اختصاص ۱۲۰ میلیارد ریال و دولت با تعهد اختصاص ۶۰ میلیارد ریال ساخت بالغ‌بر ۲۳ مدرسه در قالب ۹۸ کلاس درس در منطقه شعیبیه شوشتر را محقق کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: بر اساس بند (ذ) تبصره ۶ قانون بودجه کشور مدارس خیرساز از پرداخت حق انشعاب آب و برق معاف شده‌اند و در این راستا تقاضای ما این است که بخش‌های آب و برق همکاری لازم را در این خصوص با مجموعه نوسازی مدارس استان داشته باشند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در پایان گفت: خیران مدرسه‌ساز نقشی کلیدی را در تحقق تعهدات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در حوزه بهسازی و نوسازی فضای آموزشی ایفا می‌کنند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار