تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۲۰۴۵۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: مقابل نفت مسجدسلیمان بازی سختی داریم
  سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: بازی سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داریم داریم و می دانیم به مصاف تیمی می رویم که به دنبال نباختن است.

 جواد نکونام  در نشست خبری آنلاین پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان در اهواز اظهار داشت: نفت تیم منسجم، منظم و قابل احترامی است اما ما سعی می کنیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم و امیدواریم به موفقیت برسیم 

وی افزود: نسبت به تیممان قدری کم لطفی می شود و می خواهند تمرکزمان را به هم بزنند که بازیکنان ما باید هوشیار باشند. ما از اول فصل به هواداران گفتیم که در تمام بازی ها می جنگیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم و الان هم شرایط اینگونه است و تلاش می کنیم تا بهترین باشیم و در آخر هر اتفاقی افتاد ناامید نمی شویم.

سرمربی تیم فولاد افزود: تیم ما تا اینجای کار شاهکار کرده و کار بزرگی انجام داده است. بازیکنانمان باید بدانند با تلاش و پشت کار می توانند به موفقیت برسند هر چند آنها برای رسیدن به این جایگاه سنگ تمام گذاشتند. 

وی عنوان کرد: خیلی خوشحالم که تیممان شرایطی پیدا کرده که مردم خوزستان و طرفداران فولاد به آن افتخار می کنند و این تیم را دوست دادند و این موضوع باعث خوشحالی من و مدیریت باشگاه است ولی بازیکنان باید بدانند که در فوتبال نباید زود سیر شوند و تا حد ممکن به دنبال موفقیت باشند و دفتر تاریخ زندگی خود را با کسب نتایج درخشان، پربار ورق بزنند.

نکونام گفت: بازی فردا مثل تمام بازی ها است. ما از روز اول به دنبال آن بودیم که بتوانیم قهرمان لیگ شویم نه اینکه سهمیه بگیریم ولی تمام تلاش خود را می کنیم که به این مهم برسیم. توجه داشته باشید بازیکنان ما تا به امروز هم کار بزرگی انجام دادند و امیدوارم در ادامه راه باعث خوشحالی مردم خوزستان و هواداران شویم.

دیدار تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۲۱ پنجشنبه ۱۶ مرداد در اهواز برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار