تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۲۰۴۵۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تارتار: داوران به گونه‌ای قضاوت کنند که در حق تیم‌ها اجحاف نشود
 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: انتظار داریم داوران در هفته‌های پایانی لیگ به گونه‌ای قضاوت کنند که در حق تیم‌ها اجحاف نشود.

 مهدی تارتار چهارشنبه شب در نشست خبری آنلاین پیش از بازی با فولاد در اهواز اظهار داشت: بازی با فولاد بسیار سخت است چرا که آنها در کورس سهمیه قرار داشته و می خواهند از این بازی عقب افتاده نتیجه لازم را کسب کنند.

وی با بیان اینکه فولاد از ساختاری بسیار قدرتمند و کادر فنی پرتلاش برخوردار است گفت: همچنین هیات مدیره و مدیرعامل توانمندی مثل آذری را در کنار خود دارند و تنها هدفشان برد در این دیدار است تا به سهمیه آسیایی برسند اما ما هم تیمی هستیم که بازیکنان یکدل و مصممی داریم که برای کسب موفقیت و مطرح شدن در سال های آینده بسیار پرانگیزه هستند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان افزود: ما یک تیم بسیار پرانرژی  هستیم و تا اینجای کار بسیار خوب عمل کردیم و بر خلاف فولاد استرس نداریم و می خواهیم از فوتبال لذت برده و برای شادی دل هوادارانمان پیروز بازی شویم.

وی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش در این دیدار گفت: خوشبختانه بازیکن محرومی نداریم اما ۲ بازیکن ما درگیر بیماری کرونا هستند و نمی توانیم از آنها در این دیدار استفاده کنیم.

تارتار ادامه داد:  از داوران خواهش می کنم به نفت مسجدسلیمان به عنوان یک تیم خوزستان نگاه نکنند، ما با تیم هایی بازی داریم که یا در کورس سهمیه هستند و یا در خطر سقوط می باشند لذا این طور نباشد که داوران به ما اهمیت ندهند. برای ما آینده کاری بسیار مهم است همچنین نتیجه چهار بازی باقیمانده برای هوادارانمان اهمیت زیادی دارد لذا دوست داریم آنها را شاد کنیم.

وی در پایان گفت: ضمن اینکه به سلامت داوران ایمان کامل داریم از آنها می خواهیم دقت کاملی در مسابقات ما داشته باشند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص بازی های جام حذفی گفت: بازی های لیگ نه تنها می تواند جایگاهمان را در جدول رده بندی ارتقاء دهد بلکه برای ما حکم بازی های تدارکاتی دارد. ما می خواهیم خودمان را آماده نگه داریم که به فینال مسابقات جام حذفی برسیم.

دیدار تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۲۱ پنجشنبه ۱۶ مردادماه در اهواز برگزار می شود.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار