تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۲۰۴۵۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سه هزار تبلت برای دانش‌آموزان نقاط محروم خوزستان تامین شد
  استاندارخوزستان گفت: سه هزار تبلت برای دانش‌آموزان مناطق محروم خوزستان طبق وعده ای که داده شد تامین شده است.

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: تا ۲هفته آینده این تبلت‌ها در اختیار استانداری قرار خواهد گرفت و پیش از آغاز سال تحصیلی جدید در بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

با توجه به شیوع ویروس و استفاده از شبکه مجازی شاد برای آموزش دانشآموزان، استاندار خوزستان تامین سه هزار تبلت برای دانش‌آموزان مناطق محروم خوزستان را در شورای آموزش وپرورش مصوب کرده بود.

استاندار خوزستان ادامه داد: با تامین این تعداد تبلت دانش‌آموزان مناطق محروم، همچون سایر دانش‌آموزان می‌توانند از طریق شبکه شاد، آموزش تحصیلی خود را فرا گیرند.

وی درادامه با اشاره به اهمیت توجه هر چه بیشتر در برگزاری کنکور امسال بیان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی در خوزستان امکانات خود را به کار گیرند تا کنکور امسال با توجه به شرایط کرونایی در بهترین شرایط برگزار، و داوطلبان در بهترین شرایط در این آزمون شرکت کنند.

استاندار خوزستان درادامه این نشست با تاکید بر پوشش هر چه بیشتر دوره پیش دبستانی افزود: همچون سال های گذشته باید این دوره تحصیلی به صورت اجباری و با پوشش صد در صدی در خوزستان برگزار شود.

شریعتی بیان کرد: دوره پیش دبستانی نوآموزان را برای ورود به مدرسه آماده ، و از ترک تحصیل دانش‌آموزان جلوگیری می‌کند.

هزینه آب و برق برای ساخت مدارس خیر ساز رایگان است

استاندار خوزستان گفت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی هزینه آب و برق و سایر خدمات در ساخت مدارس خیر ساز رایگان است و تمامی دستگاه‌ها باید تابع این مصوبه باشند.

وی افزود:با دستگاهی که در خوزستان، آب ، برق و سایر خدمات مدارسی که هزینه آنها را پرداخت نکرده باشند، قطع کنند برخورد خواهد شد و مدارس نیز تلاش کنند تا هزینه خدمات دریافتی را پرداخت کنند.

شریعتی با اشاره به سفید شدن وضعیت کرونای در خوزستان ادامه داد:  حفظ این وضعیت مهم است و اگر مردم همچنان رعایت کنند و آیین‌های مختلف را برگزار نکنند این وضعیت ماندگار خواهد بود.

بیش از ۲ ماه وضعیت کرونا در خوزستان قرمز بود که بر اساس اعلام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز وضعیت خوزستان از اوایل هفته جاری سفید شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار