تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۲۰۴۵۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یکهزار و ۷۸ شاغل حوزه اصناف در دزفول به کرونا مبتلا شدند
  رئیس مرکز بهداشت شهرستان دزفول گفت: یکهزار و ۷۸ فرد شاغل در حوزه اصناف شهرستان دزفول از ابتدای شیوع کرونا به این بیماری مبتلا شده‌اند.

به گزارش ایرنا رضا پورآیین روز چهارشنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دزفول در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: تعداد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی دزفول چهار هزار و ۹۷۹ مورد است که در این مدت ۲۷ هزار و ۵۱۵ مورد بازدید از این مراکز انجام شده است.
وی تعداد اماکن عمومی دزفول را سه هزار و ۴۶ مورد و تعداد اماکن حساس را یکهزار و ۸۳۸ مورد دانست و گفت: هفت هزار و ۸۱۲ مورد بازدید از این اماکن صورت گرفته که منجر به صدور ۶۰۷ مورد اخطاریه و یکهزار و ۸۰۳ مورد پلمب شده است.
رئیس مرکز بهداشت دزفول درخصوص وضعیت ادارات از حیث پراکندگی بیماری کوید ۱۹ گفت: در این مدت ۳۲۳ نفر از پرسنل بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی دزفول به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۱۷۹ نفر معادل ۵۶ درصد مربوط به پرسنل بیمارستان بزرگ دزفول، ۷۶ نفر مربوط به پرسنل مراکز بهداشتی، ۳۱ نفر مربوط به پرسنل درمانگاه‌های سطح شهر، ۲۰ نفر مربوط به بیمارستان نبوی و ۱۷ نفر مربوط به پرسنل اورژانس بوده‌اند.
وی افزود: ۲۵۷ نفر از  پرسنل ادارات دزفول، ۱۶۹ نفر از پرسنل شرکت‌ها، ۱۵۳ نفر از پرسنل مراکز نظامی، ۶۷ نفر از پرسنل بانک‌ها و ۲۸ نفر از مراکز آموزشی نیز به کرونا مبتلا شدند.
پورآیین با بیان اینکه پرسنل بانک ملی بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در سطح بانک‌های دزفول را تشکیل می‌دهند، گفت: دادگستری دزفول با ابتلای ۴۰ نفر از پرسنل ۳۳ درصد مبتلایان ادارات به کرونا را تشکیل می‌دهد.
وی افزود: همچنین ۲۹۲ کشاورز، ۱۴۵ کارگر ساختمانی و ۱۳۹ راننده به کرونا مبتلا شده‌اند.

شهرستان دزفول با توجه به جمعیت ۵۰۰ هزار نفری بعد از اهواز بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را در خوزستان به خود اختصاص داده است.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجموع بیماران مبتلا به کرونا در کشور تا روز گذشته چهاردهم مردادماه به ۳۱۴ هزار و ۷۸۶ نفر رسیده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار