تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۲۰۴۵۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ملی پوش کشتی فرنگی: هدفم حضور در بازی‌های المپیک و کسب مدال است
 ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان گفت: هدفم حضور در بازی‌های المپیک و همچنین کسب مدال در این پیکارها است و برای رسیدن به این اهداف مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

پویا ناصرپور  اظهار داشت: خوزستان ظرفیت بالایی در کشتی فرنگی کشور دارد و اگر به ورزشکاران این رشته بیشتر توجه شود بی شک افتخارات بهتری کسب می کنند.

وی در خصوص پیگیری تمریناتش در این روزها، اظهار داشت: بعد از شیوع بیماری خطرناک کرونا، تمریناتم را در باشگاه با رعایت نکات بهداشتی انجام می‌دهم، چون هنوز مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود به صورت سبک تمرین می‌کنم تا آمادگی جسمانی خود را تا زمان آغاز لیگ و اردوهای تیم ملی حفظ کنم.

ملی پوش کشتی کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا مجددا پیراهن تیم ملی بزرگسالان را به تن خواهد کرد، یادآور شد: بی شک باید کشتی های خوبی در مسابقات انتخابی بگیرم تا مورد تایید سرمربی تیم ملی باشم.

وی با اشاره به اینکه هدفش رسیدن به جایگاه و مقام‌های بین‌المللی در کشتی است، تاکید کرد: مثل هر ورزشکار دیگری که وارد رشته مورد علاقه‌اش می‌شود و دوست دارد به بهترین مدال‌های دنیا دست پیدا کند، من هم هدفم کسب مدال طلای بازی های المپیک و جهانی است.

ناصرپور در خصوص شرایط کشتی استان خوزستان نیز گفت: بی شک خوزستان قطب کشتی فرنگی کشور است ولی به دلیل کمبود امکانات، بسیاری از استعدادهای این رشته در تیم های دیگر فعالیت می کنند اما با این وجود باز هم خوزستان ظرفیت حضور چند تیم دیگر در لیگ برتر را دارد.

وی افزود: امیدوارم با تغییرات به وجود آمده در هیات استان از مشکلات کشتی خوزستان کاسته شده و به ورزشکاران بیشتر رسیدگی شود.

ناصرپور در پایان گفت: از فرزاد ایمان علیزاده مربی‌ام و برادران اسفندیاری که در راه پیشرفتم در کشتی کمک کردند تا به اینجا برسم تشکر می‌کنم. همچنین آرزو دارم کشتی ایران  پیشرفت کند و همه کشتی گیران بدون نگرانی از کمبود امکانات، با خیال راحت به تمرینات خود برسند.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار