تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۲۰۴۵۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش تخلیه و بارگیری کالا در مجتمع بندری خرمشهر
  مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از افزایش ۳۸ درصدی میزان تخلیه و بارگیری کالا در مجتمع بندری خرمشهر در چهار ماه نخست امسال خبر داد.

نوراله اسعدی ، اظهار کرد: در چهار ماهه نخست امسال بیش از ۲۴ هزار و ۲۹۶ تن بارگیری کانتینری در بندر خرمشهر انجام شده است که این میزان بارگیری، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹۶ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در چهار ماه نخست امسال بیش از سه هزار و ۴۱۸ TEU بارگیری کانتینری در بندر خرمشهر انجام شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۷ درصد رشد داشته است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر تصریح کرد: در این بازه زمانی میزان تخلیه و بارگیری کالا در مجتمع بندری خرمشهر افزایش ۳۸ درصدی داشته و یک میلیون و ۹۹ هزار تن کالا در بندر خرمشهر تخلیه و بارگیری شده است.

اسعدی بیان کرد: بندرخرمشهر با برخورداری از ۲۰ پست اسکله و ۲۳۰ هکتار وسعت و با استفاده از پتانسیل منطقه تجاری صنعتی آزاد اروند و بهره‌مندی از مزایا و معافیت‌های منحصر به فرد در منطقه، آمادگی لازم برای ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران و خطوط مختلف کشتیرانی را دارد و امیدواریم شاهد ارتقای میزان تخلیه و بارگیری کالا در این بندر باشیم.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار