تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۲۰۴۵۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درگیری در دیدار استقلال ملاثانی – شهید قندی/ بازی نیمه‌تمام ماند
  دیدار تیم های استقلال ملاثانی و شهید قندی یزد در لیگ دسته دو فوتبال کشور، نیمه تمام اعلام شد.

استقلال ملاثانی صدرنشین گروه اول لیگ دسته دو فوتبال کشور،  سه شنبه در هفته بیست و چهارم، در دیداری حساس پذیرای شهید قندی یزد، تیم رده سومی این گروه بود که این بازی حواشی بسیاری داشت.

به گزارش ایسنا، نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما بین دو نیمه حواشی و درگیری های بسیاری بین اعضای دو تیم استقلال ملاثانی و شهید قندی یزد ایجاد شد. در ادامه نیز تیم یزد با وجود اصرار زیاد مسئولان اجرایی این دیدار با تاخیری بیش از ۶۰ دقیقه از رختکن خارج و در محل پیست دو و میدانی کنار زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز قرار گرفت و با عنوان این که امنیت وجود ندارد، حاضر نشد وارد زمین چمن شود.

در ادامه نیز با تماس مسئولان اجرایی این دیدار با فدراسیون، در نهایت ۱۰ دقیقه به تیم شهید قندی یزد برای ورود به زمین چمن و بازی در نیمه دوم فرصت داده شد اما تیم میهمان حاضر به بازی نشد و داور نیز این دیدار را نیمه تمام اعلام کرد تا کمیته انضباطی فدراسیون درباره نتیجه این بازی تصمیم گیری کند.

طبق پیگیری های خبرنگار ایسنا، درگیری بین دو تیم تا دقایقی پیش از ارسال خبر ادامه داشت.

در این درگیری و کتک‌کاری‌های برخی از اعضای تیم استقلال ملاثانی از جمله عباس لطیفی، مربی تیم بیهوش شد و نفراتی دیگری نیز آسیب دیدند.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار