تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۲۰۴۴۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نباید برای کسب سهمیه به تیم فشار آورد / هنوز وزن پاتوسی زیاد است
  مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: هیچ کسی بیشتر از خود من دوست ندارد که فولاد آسیایی شود اما این‌که بخواهم فشار روی بازیکنان و کادر فنی بگذارم، درست نیست و انتظارات مردم نیز باید به‌جا باشد و فکر نکنند در فولاد معجزه اتفاق افتاده است.

سعید آذری  در خصوص وضعیت تیم فولاد، اظهارکرد: من از روز اول تاکنون بحثم این بوده که فولاد یک تیم معمولی و متعادل بوده است و این تیم برای تبدیل شدن به یک تیم قدرتمند باید راهی را طی کند. جایگاه فعلی فولاد نیز حاصل تلاش کادر فنی، بازیکنان و مدیریت آقای علی محمدی، مدیرعامل کارخانه فولاد است. به هر حال اگر امروز فولاد در این جایگاه قرار دارد، حاصل این نیست که یک تیم قدرتمند داشته‌ایم زیرا با تیم‌هایی که رقابت می‌کنیم، مثل سپاهان، استقلال، تراکتور و شهر خودرو، از نظر مهره و سرمایه‌گذاری با تیم فولاد قابل مقایسه نیستند.

نباید برای کسب سهمیه به تیم فشار آورد

وی خاطر نشان کرد: در ابتدای فصل همه از شرایط تیم ناراضی بودند ولی در نیم‌فصل دوم با تقویت تیم، شرایط بهتری پیدا کردیم و این‌که حالا بخواهیم فشار سهمیه روی تیم بگذاریم درست نیست زیرا همین فشار روانی باعث می‌شود چهار بازی باقی‌مانده را هم از دست بدهیم. من از همان ابتدا نیز گفتم، برای این‌که فولاد به اقتدار گذشته‌اش برگردد، یک برنامه سه ساله در نظر گرفته‌ایم ولی تیم توانست طی شش تا هفت ماه خود را به ۴۲ امتیاز برساند. به هر حال نباید روی تیم فشار وارد کرد و حرف از سهمیه زد، چرا که این فشار جز تخریب مسیر چیز دیگری برای فولاد ندارد.

کرونا امان فولاد را برید

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان افزود: تنها قولی که ما می‌توانیم بدهیم، این است که در چهار بازی باقی‌مانده نیز با تمام توان بازی کنیم، ضمن این‌که باید بپذیریم این فولاد با فولاد شش هفت ماه پیش متفاوت است زیرا بعد از بازی که با استقلال تهران در اهواز داشتیم، بازیکنان تیم‌ دچار کرونا شدند و کرونا امان تیم را برید. هر چند همه فکر می‌کردند که ما دروغ می‌گوییم ولی واقعا کرونا فولاد را اذیت کرد و تیم برای مدت ۲۵ روز از حالت مسابقه خارج شد. همین افت و خیزی که اکنون در تیم می‌بینید، حاصل همان خستگی مفرط تیم و بحث کرونا است.

از ذوب‌آهن که اخراج شدم، دنبال اعاده حیثیت بودم

وی بیان کرد: هیچ کسی بیشتر از خود من دوست ندارد که فولاد آسیایی شود زیرا زمانی که از ذوب آهن اخراج شدم، به دنبال اعاده حیثیت بودم اما این‌که بخواهم فشار روی بازیکنان و کادر فنی بگذارم، درست نیست و انتظارات مردم نیز باید به‌جا باشد و فکر نکنند در فولاد معجزه اتفاق افتاده است. این فولاد همان فولادی است که اول فصل خیلی‌ها به آن انتقاد داشتند که بد بسته شده است. به هر حال آرزوی همه ما این است که فولاد در بالاترین سطحی که می‌تواند در جدول قرار بگیرد و به سهمیه برسد. اما باز هم تاکید می‌کنم نباید برای کسب سهمیه فشار روی تیم باشد.

دوست دارم در فولاد بمانم

آذری در پاسخ به این سوال که مدتی پیش عنوان کردید، شما و جواد نکونام از باشگاه‌های دیگر پیشنهاداتی دارید اما خود شما برای ماندن در فولاد باید با خانواده‌تان صحبت کنید؛ آیا اکنون برای ادامه همکاری با فولاد تصمیم گرفته‌اید؟ گفت: آقای علی محمدی دستور داده است که من در فولاد بمانم و خودم نیز با توجه به آزادی عملی که در باشگاه فولاد دارم و محبتی که هواداران فولاد و مردم خوزستان به من دارند، بسیار علاقه دارم که در فولاد بمانم و به هیچ باشگاه دیگری هم فکر نکرده‌ام. البته چند باشگاه، صحبت‌هایی با من داشته‌اند ولی تمام تمرکزم روی فولاد است و تمام وجودم را می‌گذارم که فولاد در بازی‌های باقی‌مانده، حداکثر امتیاز را بگیرد. در هر حال آخر فصل حرف برای گفتن هست اما مردم خوزستان و هواداران فولاد نگران نباشند.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که ساختار مدیریتی، کادر فنی و تیم فعلی حفظ شود و فصل آینده بتوانیم آن را ارتقاء دهیم اما فعلا باید تمرکزمان فقط روی چهار بازی آینده باشد. تنها مشکل من نیز خانواده‌ام است زیرا خانواده‌ام اولویت اول و آخر من است و باید در این زمینه با همسر و دخترم صحبت کنم. موقعیت‌های کاری همیشه هست و این خانواده است که همیشه در اولویت است.

هنوز وزن پاتوسی زیاد است

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین درباره وضعیت آیاندا پاتوسی، گفت: هنوز وزن پاتوسی زیاد است و به شرایط ایده‌آل نرسیده است. مطمئن باشید زمانی که به شرایط ایده‌آل رسید، حتما آقای نکونام از او استفاده خواهد کرد.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار