تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۰۴۴۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مصاف با نفت‌مسجدسلیمان مهمترین شانس فولاد برای کسب سهمیه‌آسیایی
  ۲ نماینده فوتبال خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر در دیداری معوقه از هفته بیست و چهارم مسابقات به مصاف یکدیگر می‌روند تا روند صعودی خود را در لیگ نوزدهم ادامه دهند.

 ۲ تیم فولاد و نفت مسجدسلیمان در حالی از ساعت ۲۱ روز پنجشنبه ۱۶ مردادماه به مصاف یکدیگر می روند که عملکرد بسیار خوبی در این فصل از رقابت ها داشته و هوادارانشان از این بابت راضی هستند، در این دیدار ۲ تیم به فکر کسب امتیاز بوده تا جایگاه مناسب‌تری در جدول رده‌بندی برای خود رقم بزنند.

تیم فولاد خوزستان با شروع دوباره رقابت ها نشان داد که عزم خود را برای قرار گرفتن در مکان دوم جدول جزم کرده و روند امتیازگیری آنها روز به روز بهتر می شد تا اینکه آنها در بازی مقابل نساجی به دلیل اشتباهات فاحش داوری بازی را واگذار کردند اگرچه این موضوع چیزی از ارزش‌های فولادی ها کم نکرده و آنها همچنان شانس بسیاری برای صعود به جام باشگاه های آسیا دارند.

شاگردان نکونام اگر سهمیه می‌خواهند باید تلاش کنند تا با کسب امتیازات از بازی های باقی مانده در جمع سه تیم بالانشین جدول قرار گیرند. فولادی ها در این هفته میزبان تیم سرسخت نفت مسجدسلیمان هستند که به راحتی مقابل حریفان زانو نمی زند و بعد از پرسپولیس کمترین شکست را در پرونده دارد.

با توجه به اینکه ۲ دیدار آینده تیم فولاد، مقابل نفت مسجدسلیمان و سایپا در اهواز خواهد بود آنها در صورت کسب ۶ امتیاز از این دیدارها می توانند تا پله سوم جدول رده بندی صعود کنند که این موضوع شانس آنها را برای رسیدن به باشگاه های آسیا بیشتر می کند.

شاگردان نکونام در هفته بیست و نهم به مصاف پارس جنوبی در جم خواهند رفت و در آخرین دیدار مقابل تراکتور در ورزشگاه شهدای فولاد قرار می‌گیرند، دیداری که می‌تواند باعث صعود یکی از این ۲ تیم به باشگاه های آسیا شود.

تیم فولاد برای اینکه از کورس رقابت با دیگر حریفان عقب نماند نیاز به کسب سه امتیاز این دیدار دارد از طرفی نفتی ها که نمی خواهند بازنده این دیدار شوند در اندیشه گرفتن امتیاز این این دیدار هستند.

تیم نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و هفتم رقابت ها مقابل ذوب آهن صف آرایی کرد که با ارائه یک بازی خوب اما برابر این تیم متوقف شد، نفتی ها که با انبوهی از مشکلات رو به رو هستند تا اینجای رقابت ها عملکرد درخشانی داشته و نتایج بسیار خوبی کسب کرده اند.

تارتار در لیگ نوزدهم هدایت نفت مسجدسلیمان را قبول کرد و توانست تیمی را که هرسال جزو کاندیداهای سقوط به لیگ یک بود به رتبه های بالای جدول برساند همچنین در جام حذفی نیز به جمع چهار تیم برتر مسابقات برسد. 

فولادی اگرچه روز کاغذ شانس بیشتری برای برد دارند اما اگر لحظه ای غفلت کنند بی شک کسب سهمیه آسیایی را از دست می دهند. شاگردان نکونام در بازی های خانگی تیم دست و پا بسته ای نبوده و بسیاری از امتیازات خود را از این طریق کسب کردند.

بدون تردید نفت مسجدسلیمان پدیده این فصل رقابت های لیگ برتر به شمار می رود، آنها در این فصل از تیم‌های بزرگی همچون پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، سپاهان، فولاد و پدیده امتیاز گرفتند و این امر موجب موفقیت آنها در لیگ شده است.

آمار گل خورده هر ۲ تیم نشان می دهد که آنها از خط دفاع قدرتمندی برخوردار هستند، با وجود اینکه فولاد و نفت تاکنون در امر گلزنی آمار بسیار ضعیفی داشته اند باید دید دوئل بین نکونام و تارتار به سود کدام مربی ختم می‌شود.

گفتنی است تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان به ترتیب با کسب ۴۳ و ۳۴ امتیاز در مکان ششم و هشتم جدول رده بندی قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار