تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۲۰۴۴۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باشگاه نفت آبادان از داور دیدار با شهرخودرو شکایت کرد
 مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: این باشگاه از داور دیدار صنعت‌نفت آبادان و شهرخودرو مشهد به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران شکایت کرد.

علی عیسی‌زاده اظهار داشت: باشگاه صنعت‌نفت آبادان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و سازمان لیگ از تیم داوری دیدار با شهرخودرو مشهد شکایت کرد.

وی افزود: پس از اشتباههای فاحش تیم داوری در دیدار صنعت‌نفت آبادان و شهرخودرو مشهد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر و پس از انجام مشاوره با چندین کارشناس داوری و محرز شدن اشتباههای اثرگذار در نتیجه بازی، شکایت خود را از تیم داوری به فدارسیون ارسال کردیم.

مدیر عامل باشگاه صنعت‌نفت آبادان گفت: در این دیدار داور ۲ ضربه پنالتی و یک گل صحیح ما را مردود اعلام کرد که این امر باعث از دست دادن ۲ امتیاز حساس برای صنعت ‌نفت شد.

عیسی‌زاده بیان کرد: این سه امتیاز می‌توانست امیدهای ما برای کسب سهمیه آسیا را حفظ کند که داور براحتی از آن گذشت و به تیم شهرخودرو کمک کرد از جمله مدعیان باقی بماند.

وی افزود:در طول فصل تیم صنعت‌نفت آبادان از داوری‌ها در چند دیدار متضرر شد که باعث از دست دادن امتیازات حساس برای این تیم نیز شد.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ما یک فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم که تا هفته بیست و ششم جز مدعیان کسب سهمیه آسیا نیز بودیم ولی اشتباههای داوری شانس آسیایی شدن را از تیم گرفت.

گفت: امیدواریم فدراسیون فوتبال راهکاری برای کاهش اشتباههای داوری داشته باشد زیرا تیمی مانند صنعت‌نفت آبادان امتیازهای مهم و حساسی را توسط تیم‌های داوری از دست داده است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان جمعه هفته گذشته و از هفته بیست و هفتم لیگ برتر برابر میهمانش شهرخودرو مشهد با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد تا با ۳۸ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی این مسابقات جای بگیرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار