تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۲۰۴۴۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کارشناسی ارشد در بهبهان
  معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان با اشاره به شرکت ۳ هزار و ۲۲۱ داوطلب کارشناسی ارشد در بهبهان، گفت: در سال‌های گذشته آزمون ارشد تنها در دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء برگزار می‌شد اما امسال با توجه به شرایط، در دو حوزه اصلی دانشگاه صنعتی بهبهان و دانشگاه آزاد بهبهان برگزار می‌شود.

ساسان معتقد  اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد بر خلاف سال‌های گذشته در سه روز؛ پنجشنبه (۱۶ مرداد)، جمعه (۱۷مرداد) و شنبه (۱۸ مرداد) برگزار می‌شود. در روز پنجشنبه در بهبهان هزار و ۷۵۵ داوطلب، روز جمعه هزار و ۱۷۷ داوطلب، روز شنبه ۲۸۹ نفر و جمعا ۳ هزار و ۲۲۱ داوطلب در دو حوزه اصلی دانشگاه صنعتی بهبهان و دانشگاه آزاد بهبهان در آزمون شرکت می‌کنند.

وی افزود: در هر کدام از حوزه‌های اصلی نیز دو حوزه فرعی برگزاری آزمون وجود دارد. در سال‌های گذشته آزمون ارشد تنها در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء برگزار می‌شد اما امسال با توجه به شرایط، در دو حوزه اصلی دانشگاه صنعتی و دانشگاه آزاد برگزار می‌شود. امسال ظرفیت ما در برگزاری آزمون با توجه به اهمیت حفظ فاصله اجتماعی تقریبا نصف شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در پایان گفت: رعایت پروتکل‌ها نیز بر اساس شیوه‌نامه سازمان سنجش خواهد بود؛ همه داوطلبان ملزم به استفاده از ماسک هستند، حفاظت آزمون نیز بر اساس پروتکل‌های بهداشتی عمل می‌کند، مراقبان فاصله خود را با داوطلبان رعایت می‌کنند، نمونه سوالات روی صندلی‌ها قرار داده می‌شوند و حوزه‌های امتحانی کاملا ضدعفونی می‌شوند.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار