تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۲۰۴۴۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نحوه ارائه درس‌های عملی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر
   معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: درس‌های عملی ترم گذشته در این دانشگاه به دو شیوه مجازی و حضوری ارائه می‌شوند.

کمال غانمی   با اشاره به نحوه ارائه درس‌های عملی و کارگاهی ترم قبل، اظهار کرد: به دانشکده‌ها ابلاغ کردیم که دروس عملی و کارگاهی را با توجه به دستورالعملی که از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ شده، در تابستان ارائه دهند. بخشی از درس‌های عملی به صورت فیلم و اسلاید ارائه می‌شوند و بخشی دیگر به صورت حضوری ارائه خواهند شد.  

وی افزود: زمان دقیق برگزاری درس‌های عملی حضوری اوایل مهرماه به اطلاع دانشجویان خواهد رسید اما درس‌های عملی که مقرر شده‌اند به صورت مجازی باشند، از طریق سامانه آموزشی نیما در حال ارائه هستند. همچنین با توجه به اینکه برخی از اساتید در مرخصی به سر می‌برند، ممکن است ارائه درس‌های مجازی را به شهریورماه موکول کنند. تصمیم‌گیری برای تعیین زمان دقیق ارائه درس‌های عملی به صورت مجازی در اختیار استاد است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در پایان با بیان اینکه بخشی از درس‌های عملی که نیاز به آزمایشگاه دارند به شیوه مجازی و با ارائه فیلم و اسلاید  ارائه می‌شوند، گفت: همچنین برخی دیگر از درس‌ها که نیاز به کارگاه و فعالیت عملی دارند، به صورت حضوری برگزار می‌شوند و به مهر ماه موکول شده‌اند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار