تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۲۰۴۴۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال فولاد خوزستان در بازی برابر نفت مسجدسلیمان ۲ غایب دارد
 تیم فوتبال فولاد خوزستان در غیاب ۲ بازیکن خود به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان می‌رود.

  باشگاه فولاد خوزستان سه شنبه اعلام کرد این تیم در بازی معوقه از هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان امیرحسین باقرپور را به دلیل محرومیت در ترکیب خود ندارد. این تیم ایوب والی کاپیتان محبوب خود را به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در اختیار ندارد.

دیگر بازیکنان تیم به لحاظ جسمی شرایط خوبی داشته و آماده بازی هستند، فولادی ها برای گرفتن امتیاز از این دیدار آماده ارائه یک بازی جذاب و تماشاگرپسند هستند.

شاگردان نکونام هدفشان کسب سهمیه آسیایی بوده و در بازی با نفت مسجدسلیمان و سه مسابقه دیگر خود به دنبال کسب امتیاز هستند تا علاوه بر اینکه از کورس با دیگر رقبا عقب نمانند، جایگاهشان را در جدول بهبود دهند.

تیم فولاد در ۶ بازی قبلی خود پس از وقفه چهار ماهه برابر استقلال، ماشین سازی، پرسپولیس، ذوب آهن، نساجی و گل گهر به سه برد، ۲ شکست و یک تساوی دست یافت.

دیدار رفت ۲ تیم فولاد و نفت مسجدسلیمان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم فولادخوزستان از ساعت ۲۱ روز پنجشنبه ۱۶ مردادماه به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان در اهواز خواهد رفت، فولادی‌ها در حال حاضر با کسب ۴۳ امتیاز در مکان ششم و نفت با ۳۴ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار دارند.

تیم فولاد تاکنون ۲ بار قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده و در این فصل شانس صعود به مسابقات جام باشگاه های آسیایی را دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار