تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۲۰۴۴۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واکنش فدراسیون دوومیدانی به اظهارات هیات خوزستان: حقی را پایمال نکرده‌ایم
 فدراسیون دوومیدانی در واکنش به اظهارات رئیس هیات خوزستان گفت: چهار ورزشکار این استان می‌توانند با هزینه شخصی یا هزینه هیات در مسابقات جایزه بزرگ شرکت کنند.

  مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی قرار است در روزهای ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه برگزار شود در این راستا فدراسیون دو و میدانی از سه ورزشکار برتر ۱۶ ماده در بخش مردان و ۱۴ ماده در بخش زنان برای حضور در این مسابقات دعوت کرده است. این موضوع باعث اعتراض غلامرضا خنفری، رئیس هیات دو و میدانی خوزستان شده است، چرا که معتقد است در حق ورزشکاران خوزستانی اجحاف شده و از لفظ غرض ورزی فدراسیون استفاده کرده است.

قاسمعلی فیروزی، مسئول کمیته مسابقات فدراسیون دوومیدانی در واکنش به اظهارات خنفری به ایسنا گفت: فدراسیون مثل سال‌های گذشته ورزشکارانی را برای حضور در این مسابقات دعوت کرده است، یعنی در هر ماده ۱۰ نفر برتر می‌توانند در جایزه بزرگ شرکت کنند که ۳ نفر برتر آنها با هزینه فدراسیون دعوت شده‌اند اما سایر نفرات می توانند با هزینه شخصی یا هیات استان خود حاضر شوند.

او در ادامه افزود: امیر جلوای، امیر هزامی، علیرضا خالدی و احمدرضا عیدی جزو ۱۰ نفر برتر ماده‌های خود هستند و می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند اما در لیست سه نفره برتر قرار ندارند و با هزینه فدراسیون دعوت نشده‌اند. این موضوع را در دعوتنامه‌ای که برای هیات‌ها ارسال شد هم ذکر کرده‌ایم، بنابراین حقی از کسی خورده نشده است. اگر ورزشکاری از این استان جزو سه نفر برتر بود و ما دعوت نمی‌کردیم در آن صورت حقش پایمال شده بود.

فیروزی در ادامه بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امکان دعوت نفرات بیشتری را نداشتیم و برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای نفرات دعوتی هتل تهیه کرده‌ایم. البته اگر کرونا نبود، باز هم تعداد بیشتری را دعوت نمی‌کردیم چون نفرات برتر در این مسابقه با هزینه فدراسیون شرکت می کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار