تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۲۰۴۴۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جهاد شبانه‌روزی مدافعان سلامت در بیمارستان رازی اهواز به روایت تصاویر
  وضعیت کرونای خوزستان پس از چند ماه، سفید و از وضعیت قرمز خارج شد. در این شرایط از ۶ بیمارستانی که بیمار کرونا پذیرش می‌کرد، اکنون تنها بیمارستان رازی اهواز دارای بیمار کرونایی است و مابقی بیمارستان‌ها سفید هستند.

  بیمارستان رازی اهواز یکی از بیمارستان‌های بزرگ شهرستان اهواز است که از ابتدای شروع بیماری واگیردار کرونا میزبان بیماران شهرستان اهواز و سایر شهرها بوده است.

در این بیمارستان علاوه بر کادر درمانی و مدافعان سلامت افراد جهادگر طلبه و بسیجی هستند که به صورت شبانه‌روز در این بیمارستان خدمت می‌کنند.

بعضی از جهادگران از شهرستان‌های دیگر استان به این بیمارستان می‌آیند و با همت کادر درمان و جهادگران طلبه و بسیجی وضعیت بیماران این بیمارستان رو به بهبود است.

به گزارش تسنیم؛ با اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز، شرایط کرونا در خوزستان پس از چند ماه از حالت قرمز و هشدار خارج و در وضعیت سفید قرار دارد. در این شرایط از 6 بیمارستانی که بیمار کرونا پذیرش می‌کرد، اکنون تنها بیمارستان رازی اهواز دارای بیمار کرونایی است و مابقی بیمارستان‌ها سفید هستند.

ویروس کرونا ، ویروس کرونا ، ویروس کرونا ، ویروس کرونا ، ویروس کرونا ، ویروس کرونا ، ویروس کرونا ، ویروس کرونا ، ویروس کرونا ، ویروس کرونا ، ویروس کرونا ، ویروس کرونا ، ویروس کرونا ،


مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار