تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۲۰۴۴۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشن پیوند زوج پرستار بیمارستان امیرالمومنین اهواز با رنگ وبوی کرونا
  جشن عقد زوج پرستار بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز روز دوشنبه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آمفی تئاتر این بیمارستان در میان اشک شوق و خنده کارکنان و کادر پزشکی و درمانی در فضایی مفرح و بانشاط برگزار شد.

  سامان دارابی و سپیده نادری ۲ نفر از پرستاران فعال در بخش ویژه خدمات کرونای بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز پس از خروج این بیمارستان از چرخه ارایه خدمات درمانی به بیماران کرونا ، زندگی مشترک زناشویی خود را شروع کردند.
بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهوازهفته گذشته با مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا از چرخه پذیرش بیماران مبتلا به کرونا خارج شد و شنبه هفته جاری فعالیت عادی خود را به جامعه هدف شروع کرد.    
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در این آیین با تقدیر از مجموعه کادر درمانی و پشتیبانی بیمارستان امیرالمومنین(ع) در ارایه خدمات شبانه روزی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا گفت:این جشن شادی در ایام خجسته دهه ولایت و امامت نشان داد که با وجود جولان کرونا در خوزستان، زندگی جاری و عشق باقی است و کرونا قادر نیست جریان زندگی را متوقف کند.
دکتر صادق جلیلی با بیان اینکه کادر درمانی ، پزشکی و پشتیبانی بیمارستان امیرالمومنین(ع) در آزمون الهی خدمت به هموطنان مبتلا به بیماری کرونا خوش درخشیدند ابراز امیدواری کرد خدمات جهادگونه کادر درمانی این بیمارستان به خانواده تامین اجتماعی در دوره پساکرونا تداوم داشته باشد.
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در این آیین هدایایی به زوج پرستار اهدا کرد.

مراجعه ۴۰ هزار بیمار مشکوک به کویید ۱۹ 
رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز در حاشیه این آیین به خبرنگارایرنا گفت: با شیوع ویروس کرونا ۴۰هزار فرد مشکوک به ویروس کرونا به درمانگاه تنفسی این بیمارستان مراجعه کردند که از این تعداد ۱۴هزار نفر مراحل آزمایشی را به صورت سرپایی انجام دادند و پس از آن چهار هزار مورد سی.تی.اسکن برای تشخیص دقیق بیماری انجام در نهایت ۹۸۵بیمار قطعی به ویروس کرونا بستری شدند.
دکتر محمد آرزومند افزود: در مجموع یک سوم بیماران بستری یعنی حدود ۲۹۷ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه(آی.سی.یو) زیر درمان قرار گرفتند.
وی گفت: این بیمارستان ۲۵۶تختخوابی با استفاده از تجربیات ارزنده و گرانقدر کارکنان و بهسازی تجهیزات و تامین امکانات مورد نیاز آمادگی دارد در صورت شروع پیک دوم کرونا و تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا ، دوباره بیماران مبتلا به کرونا را پذیرش کند.
  بر اساس اعلام ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا ، خوزستان در چند روزا خیر با کاهش موارد ابتلا به کرونا از وضعیت قرمز خارج و در وضعیت هشدار قرار گرفته است.
نخستین موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایران در اوایل اسفند ماه ۱۳۹۸ به ثبت رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار