تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۲۰۴۴۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل باشگاه فولاد: هواداران تیم اسیر حاشیه نشوند
 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: چند بازی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر و موفقیت تیم فولاد باقیمانده و هواداران باید هوشیار بوده و اسیر حواشی نشوند.

  سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان روز دوشنبه در آستانه دیدار این تیم با نفت مسجدسلیمان در پست اینستاگرامی خود نوشت:باید به خوبی آگاه باشیم و آخرین قدم‌ها برای رسیدن به موفقیت را با هم برداریم و با ایمان به خداوند تا آخرین ذره وجودمان تلاش کنیم.

وی خطاب به هواداران تیم فولاد خوزستان گفت: وظیفه دارم از سوی خود ،کادر فنی، قهرمانان، همکاران و مدیران عالی رتبه فولادخوزستان از شما تشکر و قدردانی کنمکه با همه وجود پا به پای ما مبارزه کردید تا به موفقیت نزدیک شویم.

مدیرعامل باشگاه فولاد افزود: بیماری کرونا، اشتباهات سهوی داوران، بی‌عدالتی و سیاه نمایی دشمنان به ظاهر دوست، هیچ ‌یک نتوانسته حرکت رو به رشد تیم فولاد را متوقف کند، هر چند گاهی سرعتمان کند شد اما هرگز متوقف نشد.

وی گفت: بیشتر از اینکه مراقب رقبای خود باشیم باید از درون خودمان مراقبت کنیم و اجازه ندهیم اشخاصی که تا دیروز اعتقاد داشتند ما نمی‌توانیم موفق شویم و امروز از روش‌های تخریبی دیگری برای جلوگیری از پیشرفت تیم، استفاده می‌کنند به فعالیتشان ادامه دهند.

آذری ادامه داد: اینکه مرتب فشار روانی راه یابی به مسابقات آسیایی را بر تیم تحمیل کنند و تمرکز تیم را بر هم بزنند یکی از شیوه های تخریبی است،همان هایی که اعتقاد داشتند این کادر و این بازیکنان فاقد ظرفیت‌ لازم هستند حالا با ایجاد بار روانی مضاعف سعی در بر هم زدن آرامش و تمرکز تیم دارند.

وی با بیان اینکه تیم فولاد متعلق به هواداران است گفت: ما به هواداران با اصالت خود که از همه لحاظ تیمشان را حمایت کردند بدهکاریم و مطمئن باشید با همه وجود برای شادی آنها می جنگیم.

تیم فولاد خوزستان هم اکنون با کسب ۴۳ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار داشته و از شانس بالایی برای کسب سهمیه آسیایی برخوردار است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار