تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۰۴۴۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برپایی نمایشگاه مجازی نقاشی تجربی در سایت حوزه هنری خوزستان
 مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان از برگزاری نمایشگاه مجازی مجموعه آثار نقاشی تجربی فاطمه حاجی‌ورمیرقائد به همت حوزه هنری استان خبر داد.

 محمد باوی‌زاده اظهار کرد: حاجی‌ور متولد ۱۳۵۷ و دانش‌آموخته تجربی نقاشی است و نزدیک به ۱۵ سال است که با تکنیک نقاشی سرعتی و برداشت رنگ فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه مجموعه آثار این هنرمند در این نمایشگاه شامل ۱۵ اثر در ابعاد مختلف با موضوع آثار و تکنیک آثار باستانی و سرعتی طبیعت بی‌جان است، افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی تکنیک برداشت رنگ است.

باوی‌زاده بیان کرد: در خوزستان تنها خانم حاجی‌ور است که با تکنیک قیر و رنگ روی بوم کار می‌کند.

وی خاطرنشان‌کرد: تکنیک قیر و رنگ روی بوم نزدیک به نقاشی سه‌بعدی بوده و زمان‌بر است ولی تکنیک ماندگاری خواهد بود که نیاز است روی این فضا کار شود و مجموعه آثار خوبی را خلق کرد.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان ابراز امیدواری کرد پس از گذر از شرایط کرونا بتوانیم کارگاه‌های آموزشی در خصوص این تکنیک برگزار کنیم و گفت: در حال حاضر امکان برگزاری کارگاه‌های حضوری وجود ندارد و تنها به برگزاری نمایشگاه مجازی و معرفی هنرمندان می‌پردازیم.

وی با بیان اینکه به مناسبت‌های مختلف مجموعه آثاری از هنرمندان در قالب نمایشگاه مجازی برگزار می‌شود، یادآور شد: یکی از مجموعه آثاری که آماده شده، نمایشگاه پوستر به مناسبت عید غدیر است. همچنین هنرمندانی در حوزه‌های مینیاتور و عکس برای برپایی نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.  

به گزارش ایسنا، بر پایه اعلام حوزه هنری خوزستان، علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به سایت حوزه هنری به آدرس www.artkhuzestan.ir مراجعه کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار