تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۲۰۴۴۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت قرارداد کشتی‌گیران و مربیان سه تیم خوزستانی در هیات کشتی خوزستان
  سه تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور قرارداد کشتی‌گیران و مربیان خود را برای حضور در این پیکارها ثبت کردند.

  در روزهای پایانی مهلت ثبت قرارداد کشتی ‌گیران با تیم‌های حاضر در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، روز دوشنبه تیم های فولاد اکسین، آریو برزن بهبهان و احتشام گستر اهواز قرارداد کشتی گیران و مربیان خود را در هیات کشتی خوزستان به ثبت رساندند.

تیم فولاد اکسین با سرمربی گری مجید قائدی با کشتی گیران شاخصی همچون پویا ناصرپور، مهرداد مردانی، کرامت عبدولی، عظیم گرمسیری، امین کاویانی نژاد، محمد شربی نیازی، رامین طاهری و پارسا نظری قرارداد ثبت کرد. همچنین ترکیب تیم های آریو برزن و احتشام گستر را کشتی گیران جوان و کم نام و نشان خوزستانی تشکیل می دهند.

فولاد اکسین که بعد از چند سال مجددا در رشته کشتی فرنگی تیمداری می کند، چهره های سرشناس کشتی خوزستان و ایران را به خدمت گرفته و یکی از گزینه های اصلی قهرمانی در این پیکارها به شمار می رود.

تیم بازار بزرگ ایران مدافع عنوان قهرمانی در این فصل بسیاری از کشتی گیران ملی پوش خوزستانی همچون سعید عبدولی، آرمان علیزاده، امیر قاسمی منجزی، سامان عبدولی و ... را به خدمت گرفته است و رقابت تنگاتنگی با فولاد اکسین خواهد داشت.

گفتنی است پیش از این قرار بود که رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور اواسط مردادماه آغاز شود اما موج دوم بیماری کرونا در کشور باعث شد تا این مسابقات با تاخیر برگزار شود، هنوز زمان دقیق برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی از سوی سازمان لیگ اعلام نشده است.

گفتنی است تیم سینا صنعت ایذه یکی از تیم های مطرح کشتی فرنگی کشورمان که فصل گذشته به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر دست یافت، در فصل جدید رقابت ها تیمداری نخواهد کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار