تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۲۰۴۳۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای جابجایی نان از کیسه‌های پارچه‌ای استفاده شود
معاون اقتصادی فرماندار بندر ماهشهر بر لزوم استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای برای انتقال نان تاکید کرد.

ابراهیم آریا زنگنه معاون اقتصادی فرماندار بندر ماهشهر   گفت: یکی از دغدغه‌ها و موضوعات مرتبط با شورای آرد، کیفیت و کیسه‌های پارچه‌ای برای انتقال نان بوده است که همواره به اصناف تاکید می‌شود.

او افزود: بالا بردن کیفیت نان و حفظ حقوق مردم از اهمیت خاصی برخوردار بوده است و از نانوایان شهرستان می‌خواهیم نسبت به بالا بردن کیفیت نان و رضایتمندی شهروندان از خود اهتمام بیشتری نشان دهند.

آریا زنگنه افزود: باتوجه به نکات بهداشتی که مدت‌ها از سوی کارشناسان بهداشت در زمینه شیوه صحیح انتقال نان مطرح شد، استفاده از کیسه‌های پلاستیکی پیامد‌های منفی دارد و ما می‌خواهیم این نکته رعایت شود.

معاون اقتصادی فرماندار بندر ماهشهر تصریح کرد: اتحادیه نانوایان، مراکز بهداشت و ناظران مرتبط مکلف بوده ضمن افزایش نظارت و بازرسی‌های کارشناسی خود به لحاظ تاثیرگذاری و ارتباط مستمر متصدیان نانوایان با مردم بر رعایت اصول بهداشتی نیز تلاش مضاعفی انجام شود و در صورت رعایت نکردن ملاحضات بهداشتی برخورد قانونی صورت پذیرد.

این مقام مسئول گفت: جلسه شورای آرد و نان شهرستان برگزار شد که در پایان گزارشات مرکز بهداشت در خصوص تخلف تعدادی از نانوایان و پلمب آنها مصوباتی تاکید شد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار