تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۲۰۴۳۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقال آب خوزستان یک سیاست غیرعقلانی است
نماینده مردم بندرماهشهر گفت: انتقال آب از استان خوزستان به استان های مجاور با یک سیاست غیرعقلانی در حال انجام است، به گونه ای که آب کشاورزی حوزه انتخابیه ام دیگر کفاف کشاورزی و آبیاری اراضی را ندارد.
حبیب آقاجری امروز در تذکر به وزیر نیرو اظهار داشت: مردم حوزه انتخابیه‌ام در شهر و روستا با مسئله کمبود آب و حتی آب شرب با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، که شرایط را در این گرمای طاقت‌فرسا و شیوع بیماری کرونا غیرقابل تحمل ساخته است.

نماینده مردم در خانه ملت اضافه کرد: چرا واقعا مسئولین کوچترین توجهی به این مشکلات مردم ندارند، کمبود آب کشاورزی نیز یک مسئله جدی در حوزه انتخابیه‌ام است که چاره‌اندیشی نشده است.

آقاجری ادامه داد: کشاورزان منطقه از کشت برنج محروم شدند؛ در حال حاضر از کشت تابستانه هم با وجود کمبود آب، بی نصیب شده اند.امرار معاش در این شرایط بسیار دشوارتر می‌شود

نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در تذکر به رئیس جمهور عنوان کرد: گرانی افسارگسیخته موجود در کشور کمر مردم را شکسته است، کنترلی بر بازار وجود ندارد و قیمت‌ها روزانه به طور سرسام‌آوری در حال افزایش است؛ هیچ مسئولی نیز جوابگو نیست.

وی افزود: از طرف دیگر پول ملی ما در برابر ارزهای خارجی روز به روز بی‌ارزش‌تر می‌شود، اقدامی در این رابطه صورت نگرفته؛ از این رو از ریاست محترم دولت تقاضا می‌شود به این وضعیت رسیدگی کند.

نماینده مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام خمینی (ره)  در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به گلایه‌های متعدد مردم از مشکلات اقتصادی عنوان کرد: افزایش گرانی در شرایطی است که مردم باوجود آمار بالای بیکاری، در رابطه با معیشت خود با مشکل اساسی مواجه شده‌اند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار