تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۲۰۴۳۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایشگاه مجازی نقاشی طبیعت و آثار باستانی در اهواز برپا شد
 نمایشگاه مجازی شامل مجموعه آثار نقاشی تجربی «فاطمه حاجی‌ورمیرقائد» با موضوع آثار و تکنیک آثار باستانی و سرعتی طبیعت بی‌جان برگزار شد.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان اظهار داشت: تعداد ۱۵ اثر از این هنرمند در این نمایشگاه در ابعاد مختلف با موضوع آثار و تکنیک آثار باستانی و سرعتی طبیعت بی‌جان با هدف  معرفی تکنیک برداشت رنگ برپا شده است.

محمد باوی‌زاده ادامه داد : آثار ارائه شده با تکنیک قیر و رنگ روی بوم است که در خوزستان برای اولین بار توسط این هنرمند خوزستانی ارائه شده است .

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان خاطر نشان کرد :  تکنیک قیر و رنگ روی بوم نزدیک به نقاشی سه‌بعدی و زمان‌بر است ولی تکنیک ماندگاری است که نیاز است روی این فضا کار شود و مجموعه آثار خوبی را خلق کرد .

باوی زاده افزود : امیدواریم بتوانیم پس از گذر از شرایط کرونا کارگاه‌های آموزشی در خصوص این تکنیک را برگزار کنیم ، در حال حاضر امکان برگزاری کارگاه‌های حضوری وجود ندارد و تنها به برگزاری نمایشگاه مجازی و معرفی هنرمندان می‌پردازیم.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت‌های مختلف مجموعه آثاری از هنرمندان در قالب نمایشگاه مجازی برگزار می‌کنیم گفت : یکی از مجموعه آثاری که آماده شده نمایشگاه پوستر به مناسبت عید غدیر است؛ همچنین هنرمندانی در حوزه‌های مینیاتور و عکس برای برپایی نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان ادامه داد : این نمایشگاه به همت حوزه هنری خوزستان برگزار شده است و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به سایت حوزه هنری به آدرس www.artkhuzestan.ir مراجعه کنند.

فاطمه حاجی‌ورمیرقائد متولد ۱۳۵۷ و دانش‌آموخته رشته نقاشی است و نزدیک به ۱۵ سال است با تکنیک نقاشی سرعتی و برداشت رنگ فعالیت می‌کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار