تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۲۰۴۳۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام باتجربه‌تر عمل کند، فولاد به سهمیه می‌رسد
 یک پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان اینکه نکونام طی هفته‌های آینده باید باتجربه‌تر عمل کند تا فولاد به سهمیه برسد، گفت: او باید بتواند از تجربیاتی که در اسپانیا و کار با کی‌روش در ایران اندوخته است، به خوبی استفاده کند و با حفظ آرامش خود و القای آن به تیم، باعث شود که فولاد بهترین نتایج را در دیدارهای آینده کسب کند.

منصور ربیعه در خصوص روند فولاد طی هفته گذشته، اظهار کرد: فولاد روند خوبی داشته است و هنوز نیز از شانس کسب سهمیه آسیایی برخوردار است و فکر نمی‌کنم جای نگرانی باشد.

وی بیان کرد: فقط نمی‌دانم چرا فولاد بازی با تیم‌های پایین جدولی را خیلی راحت از دست داد و شاید به دلیل دست کم گرفتن این رقبا باشد و شاید هم بازی رو به روی تیم‌های بالای جدول انگیزه بیشتری به آن‌ها می‌دهد. به هر حال این موضوع باید بررسی شود تا فولاد در دیدارهای آینده که برای رسیدن به سهمیه نیز بسیار حساس هستند، امتیازی از دست ندهد.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: شاید بودن یک روانشناس در این هفته‌ها به بهتر شدن شرایط روحی فولاد کمک بیشتری کند. انجام چنین اقدامی در تمام تیم‌های دنیا مرسوم است اما در ایران به نوع دیگری به این موضوع نگاه می‌شود.

وی با بیان اینکه فولاد در ابتدای لیگ، در نتیجه‌گیری نوسان داشت و از سوی هواداران نیز کمی تحت فشار بود، افزود: البته کم‌کم روند فولاد بهتر شد، ضمن این که کرونا و تعطیلی لیگ هم به سود شاگردان نکونام شد و حالا فولاد باید از فرصت به دست آمده برای کسب سهمیه استفاده کند.

ربیعه در ادامه نیز تاکید کرد: فولاد در بازی با نساجی خیلی راحت امتیاز از دست داد و اگر نکونام و همکارانش کمی آرامش خود را حفظ و باتجربه‌تر عمل می‌کردند، فولاد می‌توانست با برد، زمین را ترک کند. در مجموع نکونام طی هفته‌های آینده باید باتجربه‌تر عمل کند تا به سهمیه برسد. او باید بتواند از تجربیاتی که در اسپانیا و کار با کی‌روش در ایران اندوخته است، به خوبی استفاده کند و با حفظ آرامش خود و القای آن به تیم، باعث شود که فولاد بهترین نتایج را در دیدارهای آینده کسب کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار