تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۲۰۴۳۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری عزاداری‌های ماه محرم با رعایت نکات بهداشتی
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: برای ایام محرم و صفر نکات بهداشتی خاصی تدوین شد و برگزاری مراسم در شهر‌ها با اجرای اصول تعیین شده صورت می‌گیرد.
  حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی نبی زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مراسم‌های عزاداری ماه محرم و جمع‌آوری نذور‌ات با رعایت نکات بهداشتی و اصول تعیین شده برپا می‌شود.

او با بیان اینکه جلساتی در سطح ملی برگزار و اصول بهداشتی لازم در این زمینه تدوین و ابلاغ شده است افزود: با کمک مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی به دنبال رسیدن به یک برنامه بومی متناسب با زیست‌بوم خوزستان هستیم تا بهداشت محیط، استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف و مسائل جانبی برگزاری مراسم رعایت شود.

حجت الاسلام نبی زاده افزود: رعایت نکات بهداشتی از سوی هیئت‌های مذهبی در دعای عرفه، نوید بخش آمادگی آنها برای برگزاری مراسم ایام محرم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: روز شنبه مراسم عید غدیر در کل کشور برگزار می‌شود و به رؤسای سازمان در شهر‌های مختلف اعلام کردیم که ملاک تصمیم‌گیری با فرمانداران و ائمه جمعه بر اساس نکات اعلامی ستاد کرونا باشد و پخت غذا و توزیع آن به صورت بسته‌بندی و بهداشتی، کاروان شادی و همچنین مراسم مذهبی از جمله برنامه‌های پیشنهادی برای ایام عید غدیر است.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار