تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۲۰۴۳۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پنالتی استقلال و پرسپولیس اشتباه بود/ ۲ پنالتی صنعت نفت گرفته نشد

کارشناس داوری فوتبال ایران با بیان اینکه پنالتی‌های گرفته شده برای استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اشتباه بوده است، گفت: گلی که نفت مسجد سلیمان به ذوب آهن زد درست بود.

 هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال روزهای جمعه و شنبه برگزار شد و همانند هفته های گذشته، تصمیمات داوران در بعضی از مسابقات جنجالی شد. با نزدیک شدن به زمان پایان مسابقات لیگ و حساسیت تیم های برای سقوط نکردن و یا گرفتن سهمیه آسیایی باعث شده تا داوران و عملکرد آنها بیشتر زیر ذره بین قرار بگیرد.

در یکی از مسابقات این هفته تیم ذوب آهن مقابل نفت مسجد سلیمان به نتیجه تساوی یک - یک رسید. باشگاه ذوب آهن روز گذشته با انتشار بیانیه ای تند، از عملکرد داوران این مسابقه انتقاد و تاکید کرد گل نفت در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

نوید مظفری کارشناس داوری ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به اعتراض ذوبی ها گفت: گلی که نفت به ثمر رساند، آفساید نبود چون در فریم بعد، مشخص است که یک بازیکن ذوب آهن در بالای تصویر آفساید را پر کرده است. با این حال اخراج بازیکن ذوب آهن در این مسابقه در دقیقه ۸۷ اشتباه بود.

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس هم این هفته از جمله مسابقاتی بود که تحت تاثیر تصمیمات داور قرار گرفت. پرسپولیس با به ثمر رساندن یک پنالتی، در دیدار با نساجی مازندران به نتیجه تساوی یک - یک رسید. استقلال هم با نتیجه ۲ بر یک تیم سپاهان را شکست داد که گل نخست آبی ها از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. 

مظفری درباره این دو مسابقه هم گفت: پنالتی پرسپولیس اشتباه بود و مسابقه صحنه مشکوک دیگری نداشت. پنالتی استقلال هم اشتباه بود چون در آن صحنه ابتدا بازیکن آبی مرتکب خطا شد. 

وی در خصوص اخراج آرش رضاوند بازیکن استقلال هم تصریح کرد: این تصمیم داور درست بود چون رضاوند مستحق دریافت کارت زرد دوم بود.

باشگاه صنعت نفت آبادان هم بعد از پایان بازی این هفته خود با شهرخودرو که با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید، به داوری بازی اعتراض کرد.

مظفری اعتراض صنت نفت را به اشتباهات داور به حق دانست و تاکید کرد: دو پنالتی صنعت نفت در این بازی اعلام نشد. نفت بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری کرد چون بازی در نهایت با نتیجه تساوی تمام شد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار