تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۲۰۴۳۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورزشکاران قایقران خوزستانی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تمرین می‌کنند
  رییس هیات قایقرانی خوزستان با بیان اینکه قایقرانی یک رشته انفرادی است گفت: ورزشکاران قایقران خوزستانی در این شرایط کرونایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تمرین می‌کنند.

جلال دریس اظهار داشت: در سال جاری بنا داشتیم یک سری مسابقات استانی برگزار کنیم اما بیماری کرونا مانع از انجام این کار شد و نتوانستیم برخی از برنامه های خود را اجرایی کنیم.

وی عنوان کرد: در این مدت که فعالیت های هیات خوابیده است ما به بحث زیرساخت‌ها توجه جدی داشتیم و تمرکزمان را روی نصب اسکله قایقرانی در اهواز قر ار دادیم. بر اساس دستور معاونت عمرانی استانداری، روز گذشته دستور تحویل اسکله از سازمان‌ همیاری های شهرداری را گرفتیم و امیدواریم تا چند روز آینده این تجهیزات به دست ما برسد.

رییس هیات قایقرانی خوزستان ادامه داد: مسئله مهمتر تامین اعتبار برای نصب و یک سری تغییرات در این اسکله می باشد که انتظار داریم سازمان برنامه و بودجه و استانداری اعتبار لازم برای این موضوع را در نظر بگیرند.

وی عنوان کرد: تمام تلاش خود را انجام می دهیم که این اتفاق تا پایان امسال انجام شود، از آنجا که قایقرانی بر خلاف دیگر رشته ها سالنی نیست و طرفداران بسیاری دارد، بی شک نصب اسکله کمک بسیاری به توسعه این رشته در استان می‌کند.

دریس بیان کرد: در حال حاضر ۲۵۰ قایقران حرفه ای زیر نظر هشت هیات شهرستانی در این رشته فعالیت می کنند که اعتقاد داریم با توجه به ظرفیت و پتانسیل آبی استان، باید تعداد هیات های شهرستانی را بیشتر کنیم.

وی در خصوص بخش بانوان گفت: بخش بانوان ما تا حدودی فعال است اما لازم است که گستره فعالیت آن بیشتر شود. ما زمانی در رشته کانوپولو فعال بودیم وحتی ملی پوش داشتیم لذا نیاز است که این رشته مجددا فعال شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار