تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۲۰۴۳۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارائه درس‌های عملی دانشگاه شهید چمران اهواز از ۱۹ مرداد
  معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از ارائه درس‌های عملی این دانشگاه از ۱۹ مرداد تا ۱۹ شهریور به صورت فشرده خبر داد.

علیرضا جلیلی‌فر اظهار کرد: در خصوص ارائه درس‌های عملی با  دو نوع دانشجو روبرو هستیم؛ یکی درس‌های دانشجویان نیم‌سال آخر که در شرف فارغ‌التحصیلی هستند و دیگری درس‌های سایر دانشجویان که در این ترم فارغ‌التحصیل نمی‌شوند. درس‌های عملی دانشجویانی که ارائه نشده بودند، پس از پایان امتحانات و از ۱۹ مرداد تا ۱۹ شهریور به مدت یک ماه، برگزار می‌شوند.

وی افزود: درس‌هایی که از ۱۹ مرداد ارائه می‌شوند کاملا به صورت فشرده خواهند بود؛ در نتیجه ممکن است برخی درس‌ها طی یک یا دو هفته تمام شوند. پیش از شیوع کرونا، چهار هفته از نیم‌سال را گذرانده بودیم، بنابراین از درس‌های عملی ۱۲ هفته باقی‌مانده است. این ۱۲ هفته باید به صورت فشرده برگزار شوند، به عنوان مثال اگر دانشجویی قبلاً در هفته یک درس ۲ واحدی داشت که یک روز در هفته در تایم ۲ ساعته برگزار می‌شد، اکنون در یک روز در هفته، ۶ ساعت ارائه می‌شود تا ساعات آموزشی از بین نروند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان با بیان اینکه سعی می‌کنیم که درس‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام‌ برسند و تا سال بعد باقی نمانند، گفت: در خصوص خوابگاه‌ها نیز به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که حداقل استفاده از خوابگاه را داشته باشیم. در خصوص درس‌هایی که تعداد دانشجویان خارج از استان بیشتری دارند؛ سعی کردیم به صورت فشرده به اتمام برسانیم. اما برای درس‌هایی که بیشتر دانشجویان، خوزستانی و اهوازی هستند، زمان ارائه طولانی‌تری در نظر گرفته‌ایم. بنابراین خوابگاه تنها برای دانشجویانی که درس عملی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار