تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۲۰۴۳۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اهواز:
وزارت نفت ۱۰ میلیارد تومان برای پروژه آبرسانی غیزانیه اختصاص می‌دهد
 نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: برای بار دوم نماینده‌ها در غیزانیه حضور پیدا کردند و مقرر شده علاوه بر کمک ۵۰ میلیارد تومانی مجلس، وزارت نفت نیز ۱۰ میلیارد تومان برای پروژه غیزانیه اختصاص دهد.

مجتبی یوسفی اظهار داشت: مجلس برای حل مسئله آب غیزانیه پیگیر است و با مسئولان وزارت نیرو در حال رایزنی برای حل مشکل آب شرب غیزانیه هستیم.

وی افزود: اعتقادی به افتتاحیه بدون برنامه‌ریزی ندارم و هر وقت آب به روستای سودان در آخر خط غیزانیه رسید، باید اظهار خوشحالی کنیم. مسئله آب شرب غیزانیه را به صورت هفتگی پیگیری می‌کنیم و برای بار دوم 3 نماینده تهران را به این منطقه دعوت کردیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس بیان داشت: شأن مردم این منطقه نیست پس از 40 سال با تانکر آب شرب دریافت کنند. وزارت نفت 10 میلیارد تومان برای اتمام پروژه اختصاص داده است.

وی گفت: با همکاری نمایندگان مجلس اعتبار 50 میلیارد تومانی برای پایان آبرسانی غیزانیه اختصاص داده شده تا فاز نهایی این پروژه به اتمام برسد و 85 روستای این بخش دارای آب شرب شوند.

یوسفی بیان داشت: علاوه بر آب شرب دنبال حل مشکل آب کشاورزی و احشام این مناطق هستیم تا این مردم در روستاها به شغل کشاورزی خود ادامه دهند و وارد حاشیه شهر نشوند.

وی افزود: در کمیته آب و فاضلاب مجلس برای حل مشکلات خوزستان مرتب پیگیری می‌کنیم. متاسفانه در خوزستان با انباشتی با مشکلات روبه‌رو هستیم و در سال‌های که وضعیت اعتبارتی مناسب بود، اقدامات خوبی صورت نگرفت. اکنون از نظر اعتباری وضعیت مطلوبی در کشور نداریم.

این نماینده مجلس گفت: مسئولان اجرایی باید به وعده‌های خود عمل کنند تا شاهد باشیم اول مهرماه 99 فاز سوم آبرسانی غیزانیه به اتمام برسد.


مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار