تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۲۰۴۲۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۳ اثر برتر معلمان خوزستانی به جشنواره ملی تفکر و سبک زندگی راه یافت
  مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۱۳ اثر برتر معلمان خوزستانی به دبیرخانه کشوری جشنواره الگوهای برتر تدریس "تفکر و سبک زندگی" راه یافت.

کوروش مودت بیان کرد: دبیرخانه استانی جشنواره الگوی های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی مستقر در اداره امور تربیتی استان ۳۵۶ اثر از سراسر استان دریافت کرد که از این تعداد ۱۳ اثر برتر به دبیرخانه کشوری این جشنواره راه یافت.

وی مهمترین هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی معلمان درس تفکر و سبک زندگی با روش های نوین ارائه محتوا و مطلب به دانش آموزان دانست وافزود: شناسایی و تبادل تجارب بین معلم‌ها و بهره مندی مدرسان از الگوهای تدریس برتر و همچنین حرکت در راستای مفاد سند تحول بنیادین وارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان و همچنین شناسایی، ترویج سایر روش‌های نوین یاددهی و یادگیری و فراهم کردن ایجاد فضایی شاد و پویا برای کشف و شکوفایی استعدادهای نهفته دبیران از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره کشوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: همه دبیران درس تفکر و سبک زندگی  پایه هفتم و هشتم متوسطه اول می توانستند با ارسال آثار خود به دبیرخانه استانی در این جشنواره شرکت کنند، دبیرخانه کشوری این جشنواره در استان یزد مستقر است و داوری آثار راه یافته به مرحله کشور نیز تا پایان تابستان امسال انجام خواهد شد.

«جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی» فرصت مناسبی است تا مربیان، مشاوران و دبیران این درس با شیوه های موفق و فعال تدریس آشنا شوند.

 این جشنواره به منظور ارتقای کمی و کیفی دانش، نگرش و مهارت‌های مربیان و دبیران برگزار می‌شود.

جمعیت معلمان خوزستان ۴۵ هزار نفر است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار