تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۲۰۴۲۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تست کرونا بازیکنان تیم فوتسال بانوان ملی حفاری منفی شد
سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: جواب آزمایش کرونا تمام بازیکنان تیم منفی اعلام شد و ما با خیال راحت به تمریناتمان ادامه می دهیم.

منیژه زیبا اظهار داشت: بعد از مشخص شدن جواب تست کرونا بازیکنان، از امروز تمریناتمان را شروع کردیم اما به دلیل گرمای بیش از حد هوا تمرینات ما در حد ۳۰ تا ۴۰ دقیقه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دیدار برگشت ما مقابل سایپا در مرحله نیمه نهایی روز جمعه ۱۷ مردادماه برگزار می شود گفت: متاسفانه بچه های ما در این وقفه چهار ماهه، در خانه بوده و حتی تمرینات ساده هم انجام ندادند که این موضوع کارمان را برای کسب عنوان قهرمانی سخت می کند.

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: ما کار سختی در بازی های باقیمانده داریم زیرا در طول یک هفته نمی توانیم بازیکنان را به مرز آمادگی کامل برسانیم این در حالی است که تیم مس رفسنجان ( تیم راه یافته به فینال) ۲ هفته تا بازی فینال فرصت دارد، از طرفی آنها تمریناتشان را از ۲ ماه گذشته آغاز کرده بودند.

وی با بیان اینکه بچه های ما به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارند گفت: تمام بازیکنان برای رسیدن به عنوان قهرمانی در این پیکارها هم قسم شده اند و در این شرایط بد آب و هوایی تمریناتشان را دنبال می کنند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

زیبا عنوان کرد: ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم البته اگر زمان بیشتری داشتیم صددرصد به این مهم می رسیدیم. برای ما سلامتی بازیکنان مهمترین چیز است و امیدواریم در پایان مسابقات هیچ اتفاقی برای بازیکنان رخ ندهد.

تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در بازی مرحله رفت پلی آف برابر سایپا به برتری رسید و در صورت تساوی در بازی دوم به دیدار نهایی صعود می کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار