تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۲۰۴۲۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۸ طرح رنگ گرم برای الهام بخشی دکور شما

قرمز، نارنجی، زرد و قهوه‌ای همه رنگ‌های گرم هستند. اما آیا می‌دانستید که هر رنگ سردی که به سمت قرمز یا قهوه‌ای برود می‌تواند به عنوان یک تن گرم نیز عمل کند؟ برای کمک به شما در یادگیری بیشتر در مورد طرح‌های رنگ گرم برای دکور و ایده گرفتن برای رنگ آمیزی ساختمان خود، ایده‌های زیر را بررسی کنید تا منزل شما را راحت و دنج نشان دهد.

1.       آشپزخانه تک‌رنگ قرمز

اگر می‌خواهید در فضای آشپزی خود یک نت دراماتیک ایجاد کنید، این آشپزخانه تک‌رنگ که توسط گلبا و استورمر یک شرکت طراحی مستقر در برلین، آلمان، را ببینید. رنگ قرمز مات و گرم باعث می‌شود آشپزخانه کوچک، خیلی بزرگ‌تر به نظر برسد و با قرار گرفتن  در آن رنگ، شما می‌توانید گرمای آن را احساس کنید.

2.      اتاق زندگی مدرن شکلاتی، قهوه ای و زرد

رنگ‌های گرم قهوه‌ای شکلاتی و زرد به این اتاق نشیمن مدرن که توسط طراح داخلی فرانسه، ماریون آلبرگ طراحی شده است، یک چشم‌انداز باستانی ۷۰ می‌دهد. دیواره‌ای قهوه ای روشن با سقف کرم رنگ جفت شده‌اند، و رنگ‌های تن روشن به خوبی با رنگ گرمش، هم سو شده اند. آینه بالای شومینه و چراغ رومیزی که هر دو دارای جنس برنجی و با رنگ گرم هستند.

3.    آشپزخانه با الهام گرفتن از رنگ زرد روشن

شما تقریبا می‌توانید گرمای خورشید را در هنگام خیره شدن به آشپزخانه زرد روشن بیشتر احساس کنید. کنتراست رنگ نیز می‌تواند تاثیر آن را در یک روز آفتابی بیشتر کند.

4.     اتاق نشیمن خنثی با رنگ‌های گرم و ملایم

رنگ‌های خنثی و گرم در این اتاق نشیمن با اندازه سرگرم‌کننده توسط طرح جیمی کسکین مستقر در بوستون، ماساچوست، به چشم می آید.کاغذ دیواری ترکیبی از کرم گرم و خاکستری مایل به قهوه ای است. میز قهوه چوبی و میزهای انتهایی هر دو  بافت طبیعی به طرح رنگ اتاق اضافه می‌کنند.

5.     رنگ طلایی فریبنده نشیمن، با درخشش بی نظیر گرما

قطعات طلایی و بلند، گرمای درخشش خود را به این اتاق نشیمن خنثی که به طور اعجاب آوری اعطا می کنند. یک گلیم اصیل یونانی، بافت دوست‌داشتنی و نرمی زیر پا به آن اضافه می‌شود. بالش‌های رنگارنگ روی مبل قهوه‌ای گرم قرار دارند. میز قهوه اکریلیک یکی از تکنیک‌های دکور مورد علاقه ما است. از آنجا که مبلمان روشن قابل‌مشاهده هستند، قطعاتی مانند اینها، تصاویر را از بین نمی برد. نتیجه اتاقی است که بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

6.     قسمت های نارنجی گرم در یک اتاق نشیمن معاصر

رنگ نارنجی در این اتاق نشیمن به  عنوان کاغذ دیواری، ترکیب آن با تابلوعه دیواری آبی و کوسن های آبی رنگ، پارچه‌ای که میز گرد قهوه ای را می پوشاند و مبل هایی به رنگ خنثی، فضایی بزرگ از بک اتاق نشیمن را نشان می دهند.

بیشتر بدانیم: جدیدترین طراحی نمای ساختمان

7.     آشپزخانه قرمز و نارنجی در یک آپارتمان روشن و شاد

قرمز و نارنجی رنگ‌هایی هستند که این فضای آشپزخانه را پر می‌کنند. پیشخوان های نارنجی با کابیت های سفید همخوانی بی نظیری دارند و بالای میز آشپزخانه یک لامپ نور غیر چرخشی وجود دارد. روی اجاق یک قابلمه گرد و قرمز هلندی قرار دارد. تصور کنید این ترکیب چقدر می تواند زیبا به نظر برسد.

8.     آشپزخانه نارنجی و سفید با یک یخچال قدیمی

یک یخچال قدیمی با رنگ پس زمینه نارنجی با ترکیب استیل ضد زنگ و سفید از نظر ظاهری فضا سردتر و گرم را ترکیب می کند.

9.      اتاق خواب مدرن خاکستری مایل به قهوه ای و کرم

رنگ‌های خاکستری مایل به قهوه ای گرم در اتاق‌خواب اصلی کوچک یک فضای دنج ایجاد می‌کنند.

10.    الهام گرفتن از یک فضای دریایی در یک اتاق خواب مدرن مستر

عناصر طبیعی گرم در اتاق‌خواب اصلی در یک خانه ساحلی بر جذابیت دریایی تاثیر می‌گذارند. قاب چوبی دریایی و چارچوب تخت چوبی با دو میز حصیری هستند و بالای سرشان آویزهایی هستند که با طناب بسته شده‌اند، فضایی دریایی را ایجاد می کنند.

11.    سالن غذا خوری با نقاط زرد گرم

طراح کمون واقع در لس‌آنجلس، کالیفرنیا این اتاق غذاخوری مجلل را در یکی از مستعمرات اسپانیایی بورلی هیلز ایجاد کرد. دیوارها سایه‌ای از رنگ است که بنجامین مور آن را بورگونی نو لندن می‌نامد. آن‌ها به زیبایی با صندلی‌های سالن غذاخوری زرد تقابل دارند. پوشش‌های کف زمین، کاشی‌های سفالی روستایی هستند.

12.   دکوراسیون مدرن در رنگ‌های قهوه‌ای، نارنجی و مس

ایده دیگری در استفاده از رنگ های گرم خانه استفاده از یک پالت رنگ قهوه‌ای، نارنجی و مسی در دکوراسیون داخلی خانه است. دیواره‌ای آجری خارجی به فضا بعد می‌دهند. مبلمان معاصر خانه، دارای چشم‌انداز مشخصی هستند که همیشه در حال تغییر است. چراغ‌های آویز گنبدی مسی گل سرخ روی میز ناهارخوری آویزان زیبایی منحصر به فردی دارد.

13. طرح رنگ زرد، بژ وخاکستری مایل به قهوه ای

خیلی کم یک طرح زرد، بژ و رنگ خاکستری مایل به قهوه ای با هم یکجا قرار دارند. اما این رنگ ها به طرز شگفت انگیزی منزل را روشن می کنند. دیوارها با لوازم جانبی مانند آینه و تابلو تزیین می شوند. همچنین میتوان از قاب های چوبی نیز استفاده کرد.

14.  جزیره آشپزخانه با رنگ گوجه ای

در آشپزخانه مدرن که جزیره آشپزخانه با سایه‌ای از رنگ گوجه ای طراحی شده است،  فضایی گرم به آشپزخانه می بخشد.

15.  اتاق نشیمن سنتی جنگلی و زمینی

در یک اتاق نشیمن سنتی، یک شرکت طراحی داخلی مسکونی در سوسالیتو، کالیفرنیا با ترکیبی از مبلمان و لوازم جانبی به رنگ‌های قهوه‌ای با دیواره‌ای تیره خاکستری مایل به قهوه ای و یک مبل بژ را ترکیب کرده اند.

16.  دیوار مدرن نارنجی سوخته در یک اتاق غذاخوری در یک مزرعه

یک دیوار نارنجی سوخته منظره ای چشم نواز به اتاق غذاخوری معاصر در یک مزرعه محلی می دهد. صندلی های چوبی ، میز چوبی را احاطه کرده است. روشنایی  فضا را با تابش گرم در بر می گیرد.

17.  قهوه‌ای و بژ در الگوهای جسورانه و بافت‌های زبر

رنگ‌های مختلف قهوه‌ای و بژ هر چیزی هستند که در یک اتاق‌خواب روستایی به چشم می آید. این اتاق به لطف الگوهای هندسی برجسته و بافت چوب طبیعی، یک خانه روستایی چشم نوازی است.

18.  اتاق نشیمن معاصر قرمز، سیاه و خاکستری

یک کاناپه مخمل قرمز رنگ گرم، آشپزخانه سرد خاکستری را تبدیل به یک مکان دنج میکند. فرش روی زمین، آهنگ گرم و سرد خانه را به هم می‌ریزد. قسمت های سیاه مانند آباژور و میله های میز زیبایی چشم نوازی ایجاد می کند.

:
:
:
آخرین اخبار