تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۲۰۴۲۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آخرین وضعیت سراج پس از بستری در بیمارستان
 مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به بهتر شدن وضعیت عمومی بهنام سراج نسبت به شب گذشته و تحت مراقبت بودن او در سی‌سی‌یو، گفت: ان‌شاءالله او امروز عصر (شنبه) از بیمارستان ترخیص می‌شود.

کاظم فرحانی در خصوص وضعیت بهنام سراج، سرمربی صنعت نفت آبادان که پس از بازی شب گذشته این تیم مقابل شهر خودرو دچار حمله عصبی و به بیمارستان منتقل شد، اظهار کرد: پس از بازی به دلیل مشکلات داوری این دیدار و فشار زیادی که به آقای سراج وارد شد، حالش بد شد و پیش از ورود به رختکن نیز روی زمین افتاد که به بیمارستان منتقل شد.

وی بیان کرد: وضعیت جسمانی او نسبت به شب گذشته بهتر شده است ولی همچنان در سی‌سی‌یو، تحت مراقبت است. پزشک او نیز اعلام کرده که فعلا باید تحت مراقبت باشد تا شرایطش بهتر شود، البته عصر امروز از بیمارستان ترخیص می‌شود.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این‌که مربیگری در آبادان سخت است و اگر آن مربی نیز بومی باشد، فشار مضاعفی بر او وارد می‌شود، افزود:‌ از ابتدای فصل جزو تیم‌هایی بودیم که اصلا به داوری اعتراضی نداشته‌ایم ولی دیدید که در بازی با سپاهان، گلی که دریافت کردیم با خطایی که بازیکن حریف روی مدافع ما داشت، به ثمر رسید اما پس از بازی گفتیم، این اشتباهات جزیی از فوتبال است و حرفی نزدیم اما خواهش می‌کنم مسئولان مربوطه، فیلم بازی شب گذشته با شهرخودرو را مجددا ببینند. در این دیدار سه پنالتی برای نفت گرفته نشد و گل صحیح ما نیز نادیده گرفته شد.

وی بیان کرد: قبول داریم که اشتباهات جزیی از فوتبال است ولی این اشتباهات باید برای دو تیم باشد، نه فقط برای تیم نفت. به هر حال همین اشتباهات داوری به سراج فشار وارد کرد و حالش بد شد.

فرحانی عنوان کرد:‌ جالب است پس از مسابقه نیز با داور در خصوص داوری صحبت کردم و گفتم چرا این پنالتی‌ها را برای نفت نگرفتید که گفت، یک پنالتی برایتان گرفتم. آدم واقعا از این جواب خنده‌اش می‌گیرد. حالا چه کسی جوابگوی تیم صنعت نفت و حال آقای سراج است؟ شب گذشته همسر و فرزند سراج که به بیمارستان آمدند، بسیار ترسیده بودند، نگران بودند و گریه می‌کردند.

وی گفت:‌ به هر حال چطور می‌شود که برخی تیم‌ها زیر ذره‌بین باشند اما به تیم نفت آبادان اهمیت ندهند؟ با این داوری‌ها انگار تیم نفت جزو لیگ برتر ایران نیست که این‌گونه با آن رفتار می‌شود. فقط دعا می‌کنم که من اشتباه کرده باشم و داور به درستی سوت زده باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار