تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۲۰۴۲۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حرکت جهادی بانوان حوزه علمیه ملاثانی برای کمک به نیازمندان
مسئول حوزه علمیه فاطمیه ملاثانی گفت: بانوان گروه‌های جهادی در شهر ملاثانی با توجه به نیاز هر منطقه به یاری مستمندان می‌پردازند.
 حمیدی مسئول حوزه علمیه فاطمیه ملاثانی گفت: بانوان گروه‌های جهادی در شهر ملاثانی با توجه به نیاز هر منطقه به یاری مستمندان می‌پردازند و عمده فعالیت آن‌ها از طریق کمک‌های فرهنگی صورت می‌گیرد.

او با اشاره به تلاش برای مقابله با بیماری کرونا ویروس بیان داشت: ۱۵ نفر در ۲ کارگاه در شهر ویس و ملاثانی اقدام به تهیه ماسک کردند که با کمک خیران پارچه برای آن‌ها تهیه شد و بنا داریم تا قبل از آغاز ماه محرم یک کارگاه دیگر در این زمینه فعال کنیم.

حمیدی افزود: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئول بهداشت و درمان ملاثانی قرار شد یک گروه از پزشکان شهر اقدام به ویزیت رایگان خانواده‌های نیازمند کنند همچنین مشاوره تلفنی برای افراد آسیب پذیر برقرار گردید.

مسئول حوزه علمیه فاطمیه ملاثانی تصریح کرد: با تعاملی که از سوی بسیج و سپاه صورت گرفت ۱۵۰ بسته غذایی در قالب کمک مومنانه بین محرومان توزیع شد همچنین ۱۰۰ پرس غذای گرم نیز در شهر ملاثانی تقسیم گردید که امید واریم این روند ادامه داشته باشد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار