تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۲۰۴۲۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویروس کرونا بوکسورهای خوزستانی را خانه‌نشین کرده است
  رییس هیات بوکس خوزستان گفت: شیوع بیماری کرونا موجب شده بوکسورهای استان در خانه و به صورت انفرادی تمریناتشان را دنبال کنند.

حمید زنگنه منش اظهار داشت: از آنجا که بوکس یک ورزش سالنی است تا این لحظه اجازه فعالیت در این رشته صادر نشده و نمی توانیم برنامه های از پیش تعیین شده خود را عملی کنیم.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف ما در سال جاری حضور ورزشکاران استان در مسابقات المپیک است گفت: در حال حاضر ۲، سه ورزشکار استان در اردوی تیم ملی حضور دارند که امیدواریم جزو نفرات ثابت تیم ملی شوند تا شانس حضور در رقابت های المپیک را داشته باشند.

رییس هیات بوکس خوزستان توجه به زیرساخت ها و استعدادیابی را امری مهم در رشته بوکس استان دانست و گفت: بر این اساس تمرکزمان روی پایه ها قرار دادیم تا در سال های آینده شاهد یک تیم پرقدرت از استان بوده و بوکسورهای بیشتری در تیم های ملی داشته باشیم.

وی در خصوص میزبانی مسابقات کشوری در خوزستان گفت: با مسئولان ۲ شهرستان صحبت کردیم که آنها برای میزبانی مسابقات کشوری اعلام آمادگی کردند اما باید منتظر ماند تا شرایط کشور از لحاظ بیماری کرونا بهتر شود. امسال قرار است بعد از حدود 13 سال مسابقات لیگ کشوری برگزار شود و ما هم اعلام آمادگی کردیم ولی بیماری کرونا مانع همه فعالیتها شده است.

زنگنه منش در خصوص برگزاری مسابقات لیگ استانی عنوان کرد: از آنجا که خوزستان ظرفیت بالایی در بوکس کشور دارد، یکی از برنامه های ما برگزاری لیگ استانی است اما به دلیل مسائل مالی و نبود اسپانسر توان انجام این کار را نداریم. ما حتی زیرساخت لازم برای برگزاری لیگ استانی را داریم ولی در بحث اسپانسرینگ با مشکل مواجه هستیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته در این رشته فعالیت می‌کند همچنین همه هیات های شهرستانی در حال حاضر فعال هستند البته در برخی از هیات های شهرستانی نیاز به تغییرات است که این کار را در اسرع وقت انجام خواهیم داد. چند شهرستان ما در طول سال های گذشته هستند رییس هیات نداشتند که برای اولین بار روسای این هیات ها را مشخص کردیم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار