تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۲۰۴۲۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ستاد امر به معروف خوزستان با گروه‌های تخصصی به میدان می‌آید

دبیر ستاد امر به معروف خوزستان گفت: نگاه سلبی و چکشی نسبت به مردم نباید در ستاد وجود داشته باشد به همین دلیل در طراحی جدید، ۱۶ عرصه برای گروه‌های امر به معروف در قالب طلایه‌داران به صورت تخصصی در نظر گرفته شده است.

 بهمن شهریاری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان ضمن حضور در دفتر خبرگزاری فارس خوزستان در تشریح عملکرد این ستاد اظهار کرد: در حوزه مجموعه ستاد احیا مسئله‌ای که به آن شناخته و در جامعه عرف شده‌اند عملکرد کمیته‌ای آن است.


وی افزود: از منظر بیرونی کارکرد ستاد امر به معروف را به مقوله حجاب و عفاف محدود کرده‌اند و هر کجا که روسری‌ای افتاد سراغ ستاد را می‌گیرند اما کارکرد جدید ستاد، تغییراتی را به خود دیده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان عنوان کرد: نباید این گونه باشد که امر به معروف و نهی از منکر تنها شامل دستور مسوولین به مردم شود بلکه اتفاقا باید از جانب مردم به مسوولین باشد.

وی افزود: باید این فرهنگ‌سازی ایجاد شود که مردم نسبت به ناهنجاری‌هایی که اتفاق می‌افتد بی‌تفاوت نباشند و احساس مسوولیت کنند.

شهریاری گفت: ما باید بتوانیم در ستاد و در بستر قانون و شرایط موجود، جامعه ارزشی و مردم را پای کار بیاوریم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان عنوان کرد: نگاه سلبی و چکشی نسبت به مردم نباید در ستاد وجود داشته باشد به همین دلیل در طراحی جدید، ۱۶ عرصه برای گروه‌های امر به معروف در قالب طلایه‌داران به صورت تخصصی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای مثال گروهی در حوزه تخصصی محیط زیستی و گروهی دیگر در قالب حجاب و عفاف فعالیت تخصصی خواهند داشت و کارکرد این ۱۶ حوزه کاملا مشخص شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار