تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۲۰۴۲۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جذب ۱۹۸ نیروی درمانی برای خوزستان در آزمون استخدامی تامین اجتماعی
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی این سازمان از ۱۳ مردادماه خبر داد و گفت: در این آزمون استخدامی، ۱۹۸ نفر به کادر درمان خوزستان افزوده می‌شود.

دکتر صادق جلیلی اظهار کرد: ثبت‌نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی از ۱۳ مردادماه آغاز می‌شود. این آزمون استخدامی با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور در شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 وی گفت: ثبت‌نام در این آزمون  به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از روز دوشنبه ۱۳ مرداد آغاز می‌شود و تا روز پنجشنبه ۲۳ مرداد ادامه دارد.

جلیلی با اشاره به عدم تمدید مهلت ثبت‌نام، بیان کرد: داوطلبین باید در زمان تعیین شده پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون به خصوص در نظر گرفتن سن و نوع مدرک تحصیلی مرتبط و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با اشاره به جذب ۱۹۸ نیرو از طریق این آزمون در کادر درمان خوزستان، افزود: جذب این افراد در رشته های شغلی، پرستار، ماما، بهیار، بهدار، دارویار (متصدی خدمات دارویی)، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس بهداشت محیط، کارشناس تجهیزات پزشکی و متصدی پذیرش خواهد بود که پس از انجام این آزمون و مراحل گزینش و مصاحبه، در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تابعه به کارگیری خواهند شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان تاکید کرد: متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان تامین اجتماعی به آدرس www.tamin.ir یا سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار