تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۲۰۴۲۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی شهرخودرو مشهد:
سه امتیاز مقابل نفت آبادان براحتی از دست دادیم
 سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: در حالی که پیروز میدان بودیم براحتی سه امتیاز را برابر صنعت نفت آبادان از دست دادیم.

 سهراب بختیاری زاده جمعه شب در نشست خبری پس از بازی تیم های شهرخودرو مشهد و صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: هر ۲ تیم بازی بسیار خوبی ارائه دادند ولی با بدشانسی سه امتیاز پیروزی را با یک امتیاز تساوی عوض کردیم.

وی افزود: شهرخودور در هر ۲ نیمه بازی خوبی ارائه کرد و مستحق کسب امتیاز بازی بود و موقعیت‌های خوبی روی دروازه صنعت‌نفت آبادان ایجاد کرد.

سرمربی شهرخودرو مشهد گفت: در جریان بازی می‌توانستیم موقعیت‌های بیشتر گلزنی ایجاد کنیم ولی صنعت‌نفت آبادان این فرصت را به ما نداد.

بختیاری‌زاده افزود: صنعت‌نفت آبادان در بازی‌های قبلی خود شکست خورده بود و برابر ما برای جبران این شکست‌ها به میدان آمد و این تیم شهرخودور بود که تا دقیقه پایانی سه امتیاز را کسب کرد ولی در دقیقه پایانی پنالتی را تقدیم حریف کردیم که باعث شد از این دیدار حساس فقط یک امتیاز کسب کنیم.

وی اظهار داشت: شهرخودرو در نیم فصل دوم بازیکنان مهمی را از دست داد ولی در نتیجه گیری تا حدودی موفق بود و تا بازی آخر امید برای کسب سهمیه آسیا خواهد داشت.

سرمربی شهرخودرو گفت: از تلاش مجموعه بازیکنان تیم تشکر می کنم که در سخت‌ترین شرایط با جان و دل برای تیم زحمت می‌کشند و همچنان برای کسب سهمیه آسیا تلاش می‌کنند.

تیم فوتبال شهرخودرو مشهد جمعه شب از هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر برابر میزبانش صنعت‌نفت آبادان با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار