تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۲۰۴۲۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرحله دوم طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو آغاز شد
مرحله دوم طرح فروش فوق العاده محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، با ارائه پنج محصول از امروز پنج شنبه نهم مرداد ماه آغاز شد.
  مرحله دوم فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی و عرضه پنج محصول در راستای برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تحویل خودرو به مشتریان حقیقی از امروز به مدت سه روز آغاز شد.

پس از اتمام مهلت ثبت نام براساس قرعه کشی و با حضور نهاد‌ها و سازمان‌های نظارتی برندگان نهایی مشخص خواهند شد.

در برنامه فروش فوق العاده ایران خودرو به منظور حذف واسطه گران و سودجویان در فرآیند فروش، محدودیت‌هایی مانند اختصاص یک دستگاه خودرو به هر شماره ملی، عدم خرید خودرو در ۴۸ ماهه اخیر از ایران خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال در خانوار، دارا بودن سن حداقل ۱۸ سال و ارایه گواهی نامه رانندگی لحاظ شده است.

در این طرح، پنج محصول پر متقاضی ایران خودرو شامل پژو ۲۰۶ تیپ ۵، دنا، سمند ال ایکس، ۲۰۶ صندوق دار و پارس بنزینی با قیمت قطعی عرضه می‌شود.

 ۱۵ هزار تعهد ایجاد شده در مرحله نخست فروش فوق العاده را، پیش از موعد تحویل خودرو‌ها اجرا کرده ایم و مرحله دوم فروش فوق‌العاده با موعد تحویل سه ماهه از امروز آغاز می‌شود.

مرحله دوم طرح فروش فوق‌العاده محصولات پرتیراژ ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، کنترل بازار و عرضه عادلانه خودرو با موعد تحویل حداکثر سه ماهه به اجرا گذاشته شده است.

پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی، متقاضی باید ظرف ۴۸ ساعت، وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir واریز کند و عدم واریز وجه خودرو به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و شرکت هیچ‌گونه مسوولیتی برای تحویل خودرو نخواهد داشت.

در مرحله دوم طرح فروش فوق العاده به منظور حذف واسطه گران از فرآیند فروش، هیچ گونه سود مشارکتی به وجوه پرداختی تعلق نخواهد گرفت و در صورت عدم مراجعه مشتری به نمایندگی پس از گذشت سه ماه از تحویل، گارانتی خودرو ابطال خواهد شد. در رهن بودن سند خودرو به مدت یک سال از مصوبات فروش فوق العاده است.

ضروری است متقاضیان قبل از ورود به سایت فروش ایران خودرو برای دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

گفتنی است، درطرح اول فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۵هزار محصول به مشتریان در ظرف مدت کم‌تر از یک و ماه و نیم تحویل داده شد که این یک رکورد در بین خودرو سازان داخلی محسوب می‌شود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار